Hi iedereen,
Altijd leuk om weer een nieuwe renderworkstation te bouwen. Elke keer weer een uitdaging omdat er niet al te veel builds online te vinden zijn.
Het doel is het draaien van software als: Cinema 4D + Octane Render + Simulaties / VFX + Adobe Suite.
Ik heb een eerste setup gemaakt:
Wat wil ik graag weten?
- Ik ben erg benieuwd of dit allemaal goed past, ik heb geen ervaring met hybride kaarten, maar wil nooit meer blower style kaarten ( wat een herrie ).
- Wanneer iemand iets ziet dat beter kan, dan hoor ik dat natuurlijk graag.
- Ik neem aan dat de voeding voldoende is, heb deze ook gebruikt in andere dual 3090 workstations.
Heel erg benieuwd of iemand advies heeft. Ik ben van plan deze week nog te bestellen
Altijd leuk om weer een nieuwe renderworkstation te bouwen. Elke keer weer een uitdaging omdat er niet al te veel builds online te vinden zijn.
Het doel is het draaien van software als: Cinema 4D + Octane Render + Simulaties / VFX + Adobe Suite.
Ik heb een eerste setup gemaakt:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i9-14900K Boxed | € 613,80 | € 613,80 |
1 | Moederborden | MSI MEG Z790 ACE | € 579,- | € 579,- |
2 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24G | € 2.059,- | € 4.118,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 XL Tempered Glass Light Tint | € 220,30 | € 220,30 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken 360 RGB Zwart | € 205,95 | € 205,95 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK192GX5M4B5200C38 | € 715,30 | € 715,30 |
1 | Voedingen | be quiet! Dark Power Pro 12 1500W | € 399,- | € 399,- |
1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 4TB | € 309,- | € 309,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 7.160,35 |
Wat wil ik graag weten?
- Ik ben erg benieuwd of dit allemaal goed past, ik heb geen ervaring met hybride kaarten, maar wil nooit meer blower style kaarten ( wat een herrie ).
- Wanneer iemand iets ziet dat beter kan, dan hoor ik dat natuurlijk graag.
- Ik neem aan dat de voeding voldoende is, heb deze ook gebruikt in andere dual 3090 workstations.
Heel erg benieuwd of iemand advies heeft. Ik ben van plan deze week nog te bestellen