Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timster82
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 29-09 14:39
Hoi,

Zoals de titel al aangeeft. Weet iemand waar je kunt vinden wat een schermreparatie zou kosten?

Gr. Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 19:28
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Probeer eerst bovenstaande in te vullen en te doen.

Er zal vast wel een antwoord te vinden en krijgen zijn via leverancier etc. En wat is überhaupt het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timster82
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 29-09 14:39
Er zit een barst in het scherm en de TV gaat niet meer aan. Moet dus vervangen worden. Ik heb zelf nog niks gevonden. Ik dacht misschien weet iemand het met een zelfde soort probleem ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynabi
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-10 16:09
timster82 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 15:38:
Hoi,

Zoals de titel al aangeeft. Weet iemand waar je kunt vinden wat een schermreparatie zou kosten?

Gr. Tim
Uit mijn werk ervaring bij de prachtige winkel Mediamarkt weet ik dat bij ons hij altijd opgestuurd werd en later je pas een plaatje qua kosten naar je toe gestuurd kreeg met de vraag of je dit wel of niet zou willen doen.
Dus ik zou zelf zeggen, neem contact met de winkel waar je hem hebt gekocht en dan kunnen zij je waarschijnlijk verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:51
Ben je niet verzekerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-10 21:14
Er zit een barst in het scherm en de TV gaat niet meer aan.
Repareren is dan economisch niet meer rendabel ondanks dat het een recent model is. In de regel kost het vervangen van het paneel ongeveer net zoveel als dat je een nieuw TV met dezelfde specificaties zou kopen, klinkt alsof je enkel met een nieuwe paneel niet klaar bent.

Je kunt o.a. met CE Repair (officiële LG partner) contact opnemen, stuur ze een mailtje met een foto toegevoegd als bijlage en ze zullen je een offerte toesturen die bovenstaande bevestigd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:44

FeaR

In GoT we trust

De eigen inzet die we op Tweakers verwachten ontbreekt volledig in deze Topic Start, vandaar gaat het topic op slot.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.