Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blitskikkert
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 12-06 15:35

Blitskikkert

Projectmanager Tweakers Partners
Topicstarter
Mede-auteur:
  • LuukaLike
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-06 19:34

LuukaLike

Op de MWC2024 in Barcelona trok de nieuwe Samsung Galaxy Book4 veel aandacht. Met name de Galaxy Book4 Ultra, de Galaxy Book4 Pro en de Galaxy Book4 Pro 360 lijkt voor iedereen wat wils te bieden. Of dat echt zo is, laten we graag aan de community over en we zoeken daarom vijf tweakers die een van deze drie modellen willen gaan testen. Dit keer staat daar de mooie beloning tegenover in de vorm van een Galaxy Tab S9 FE. Ben jij een enthousiaste Samsung/Android gebruiker en ben jij benieuwd naar deze devices? Lees dan snel verder!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zl8JqREBs-swBj3ti2SlDbp8EFw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/emBce7ctZ07Fykm7A8pqkljQ.jpg?f=fotoalbum_large

De Samsung Galaxy Book4 modellen

We zetten kort de verschillen en overeenkomsten uiteen van drie modellen; de Galaxy Book4 Ultra, Book4 Pro, en Book4 Pro 360. De Ultra is een high-performance laptop met een Intel® Core™ Ultra-processor, NVIDIA GeForce RTX 40 series grafische kaart, en een Dynamic AMOLED 2X-scherm, op papier ideaal voor gaming en intensief gebruik. De Galaxy Book4 Ultra heeft bovendien een verbeterd koelsysteem, wat zorgt voor minder hitte en ventilatorgeluid. Dankzij de verbeterde energie-efficiëntie gaat de batterij langer mee na één keer opladen. In slechts 30 minuten laadt de Galaxy Book4 Ultra 55 procent extra op met de 140W-adapter4 die 1,4 keer groter is dan zijn voorganger.

De Pro combineert productiviteit met creativiteit, dankzij een 16-inch Dynamic AMOLED-touchscreen, een krachtige Intel® Core™ Ultra-processorprocessor en een licht aluminium design. De Samsung Galaxy Book4 Pro 360 gaat tenslotte voor een ultra-draagbaar ontwerp. Het betreft een 2-in-1 laptop met een 360 graden draaibaar touchscreen. Samsung stelt dat deze versie perfect is voor gebruik als laptop, tablet of ‘tent’-opstelling. Ideaal voor creatieve taken, browsen en entertainment, al dan niet samen met de meegeleverde S Pen, aldus de techreus.

Alle drie de modellen zijn extra beveiligd dankzij een nieuwe Samsung Knox-beveiligingschip, naast de beveiliging van Intel en Microsoft, om kritieke systeemgegevens extra te beschermen. Daarnaast kennen deze drie modellen een touchscreen en maken ze gebruik van de kracht van AI, onder ander met Enhanced AI with adobe tools.

Ecosysteem

Samsung heeft inmiddels een uitgebreid ecosysteem van apparaten die samenwerken om gebruikers een verbonden, efficiënte ervaring te kunnen bieden. Dit ecosysteem omvat smartphones, tablets, laptops, oordopjes en smartwatches die allemaal zijn ontworpen om met elkaar en met andere Samsung-apparaten te integreren. Een van de kenmerken is bijvoorbeeld de mogelijkheid om je Galaxy Tab als tweede scherm voor je Galaxy Book te gebruiken, handig voor multitasking en productiviteit. Je kunt ook de Galaxy Book's cursor en toetsenbord gebruiken om de tablet en telefoon te bedienen, wat betekent dat je bestanden kunt slepen en neerzetten en tussen apparaten kunt kopiëren en plakken zonder je Galaxy Tab of telefoon in een tweede display te veranderen. Samsung biedt bijvoorbeeld ook Buds Auto Switch, waardoor je Galaxy Buds Pro naadloos kunnen schakelen tussen je Galaxy-smartphone en je Galaxy-tablet. Daarnaast kun je ook je smartphone als webcam gebruiken*.

Aanmelding Samsung Galaxy Book4-testpanel met Galaxy Tab S9 FE als incentive

Lijkt het je tof om de een van de drie Samsung Galaxy Book4 modellen te ervaren, laat ons in dit forumtopic weten welk toestel jij graag wilt testen. Laat ons daarnaast even weten waarom je het toestel aan de tand wil voelen, hoe je bijvoorbeeld van plan bent om het ecosysteem van Samsung te gaan testen en wie weet word jij geselecteerd!

De testers krijgen de laptop naar keuze thuisgestuurd en mogen deze een paar weken op de spreekwoordelijke pijnbank leggen. In ruil voor de eerlijke, inhoudelijke review bij het desbetreffende product in de Pricewatch, krijgt iedere tweaker dus een Galaxy Tab S9 FE geleverd. Deze tablet mag je, in tegenstelling tot de laptops, na afloop behouden als dank voor het delen van je bevindingen.

Het is verder geen verplichting, maar mocht je het leuk vinden, dan mag je als deelnemer ook een korte ervaring van de Galaxy Tab S9 FE delen. Temeer ook om het ecosysteem van Samsung-producten te duiden en te beschrijven hoe de verschillende devices met elkaar samenwerken.

Samsung Book4-series Testpanel

Poll

De opties zijn uitgeschakeld omdat de deelname gesloten is

Aantal stemmen: 278. Deelname gesloten op 19-03-2024 23:59. Stemmen is niet meer mogelijk.

Algemene voorwaarden

• Je Tweakers-account moet voor 12 maart 2024 actief zijn.
  • Meedoen kan tot en met 19 maart 2024, 23:59, alleen via de poll.
  • Alleen ingelogde bezoekers kunnen deelnemen. Je kunt één keer aan de poll deelnemen.
  • Voor het testpanel zullen alleen inwoners van Nederland en België geselecteerd worden. Minderjarigen mogen pas meedoen na voorafgaande toestemming van hun ouders of verzorgers
  • Winnaars krijgen uiterlijk 21 maart 2024 bericht via e-mail en DM. Niet-winnaars ontvangen geen bericht.
  • Winnaars worden at random geselecteerd. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
  • Winnaars zijn bereid en beschikbaar om in de twee weken na ontvangst het product te testen en een uitgebreide review te publiceren in de Tweakers Pricewatch.
  • Medewerkers van Tweakers en Samsung zijn uitgesloten van deelname.
  • Deelnemers die niet voldoen aan bovengenoemde voorwaarden kunnen worden uitgesloten van deelname.
  • Klachten kunnen via klachten@tweakers.net ingediend worden.
* indien beschikbaar

Dit topic is tot stand gekomen dankzij Samsung en Tweakers Partners. Tweakers Partners is de afdeling binnen Tweakers die verantwoordelijk is voor commerciële samenwerkingen, winacties en Tweakers events zoals meet-ups, Developers Summit, Testfest en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis77
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik zou het leuk vinden om de 360 te testen. Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en vraag me af of ik zo' n laptop met tablet 'functie' in de praktijk prettig vind werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:43
Ik zou graag de ultra willen testen. Ik werk als r&d ontwikkelaar en ben met mijn laptop met 3d cad pakket constant aan het switchen tussen bureau, werkplaats en op locatie bij de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daft archer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-04 00:27
Ik ben erg benieuwd naar de 360, ik wil weer meer tekenen en hoop dat deze laptop met S pen mij hiertoe kan motiveren :) Ook wil ik kijken hoe geschikt deze is om te gebruiken voor game streaming, vanaf mijn desktop of PS4 naar deze laptop streamen op de bank, lijkt mij een hele interessante optie, vooral als ik hem op een juiste manier kan plaatsen door het scherm om te slaan, of in een A-positie te plaatsen.
Finger's crossed!

Pencil Powaah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:38
De Ultra lijkt mij een zeer interessante laptop.
Nu heb ik een inmiddels al wat verouderde Dell XPS met een Nvidia 1050 erin die eigenlijk wel aan vervanging toe is, deze laptop gebruik ik zakelijk voor simpele office zaken en soms grote excel modellen en prive voor wat gamen als ik niet thuis ben. De combinatie van mooi (en zakelijk) uitziende laptop met toch een prima videokaart is ideaal voor zowel zakelijk als prive gebruik.
Ik ben ook wel benieuwd hoe mijn Galaxy Tab als 2e scherm te gebruiken is en hoe mijn S23+ als webcam werkt ipv de vaak ingebouwde matige cameras. Voor dat laatste zijn er natuurlijk ook andere software oplossingen, maar een geintegreerde software optie binnen het Samsung ecosysteem kan dat natuurlijk wel heel makkelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:25
Kan ik mooi een vergelijking maken met mijn Samsung Galaxy Book 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-06 23:34

Barrycade

Through the...

Zou de Ultra wel aan de tand willen voelen, speel graag potje Battlefield, maar momenteel alleen een pc die dat aan kan, maar zou het graag ook gewoon beneden kunnen doen. De huidige laptop trekt dat zeker niet.

Daarnaast wil ik graag weer foto bewerking op willen pakken en dit apparaat lijkt me daar super geschikt voor. Lijkt me interessant om te zien hoe de samenwerking met de Tab werkt als 2e scherm daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Zelf zou ik focussen in de review op naast de laptop, vooral op de praktische zaken. Hoe warm wordt de laptop, maakt die veel geluid onder zware belasting of is het allemaal wel beperkt? Niets is zo vervelend als een heet apparaat onder de palm van je hand. Ook suffe dingen als hoe goed is het stekkerblok en raakt de kabel zeer makkelijk los (kijkend naar HP..) vind ik belangrijk om aandacht aan te besteden.

Ik ben benieuwd hoe de Tab werkt als tweede scherm in de praktijk en hoe het samenwerkt.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfmann
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 11:53
Ik zou de Ultra wel graag willen testen. Ik heb zelf recent een(niet-budget) gaming laptop gekocht met de gedachte dat ik goede koeling nodig heb voor het trainen van AI en het compilen van software in VMs. Ik wil dan deze laptop en de Ultra vergelijken op basis van koeling prestaties en geluid, met het in acht nemen van het verschil in gewicht tussen de laptops.

Daarnaast gebruik ik nu KDE connect als connectie tussen de (linux) laptop en mijn Samsung telefoon. Ik ben benieuwd hoe goed de integratie van Samsung is, vergeleken met de open source KDE connect oplossing. Ook gebruik ik soms de Teams app op mijn telefoon om in een meeting een andere camera te gebruiken dan de webcam van mijn laptop. In dit specifieke geval zou de Samsung webcam integratie een mooie oplossing kunnen bieden.

[ Voor 16% gewijzigd door surfmann op 13-03-2024 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-06 21:39
Lijkt me erg interessant om de Galaxy Book 4 Pro te testen. Ik heb nog geen ervaring met Samsung laptops, maar wel met veel andere merken. Wat vaak tegenvalt is de accuduur dus ben wel erg benieuwd naar hoe dat hier zit.

En naast de rauwe data, hoe dat dan aanvoelt in de praktijk. Kan zo'n apparaat zich meten met bijvoorbeeld de nieuwe MacBook Air?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:36
De Pro nou mij voorkeur hebben om te testen.
Deze klinkt vaak het minst leuke om en reviewen maar zelf denk ik dat het wel de belangrijkste is.
De andere modellen zullen waarschijnlijk een stuk duurder zijn.
Daarom denk ik dat het veel nuttigere is voor een goede Pro review. Want die zal toegankelijker zijn voor de meeste gebruikers.
Deze zou ik mooi kunnen gaan vergelijken meer een wat oudere Samsung Galaxy Book.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toekan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-06 21:58
De Pro is voor mij precies wat ik nodig heb.

Recent ben ik mij meer gaan verdiepen in lightroom en photoshop.
Gamen kan ik testen via Xbox gamepass.
Voor mijn studie ben ik bezig met VM's.

Verder gebruik ik al jaren Samsung producten. Telefoons, Smartwatch, Tablets, TV en zelfs de magnetron/oven is van Samsung bij ons thuis.

In de review zal ik zaken bespreken zoals een unboxing, initiële installatie, compatibiliteit met andere Samsung producten, dagelijkse gebruiksgemak, accuduur, prestaties i.c.m. diverse VM's en nog veel meer zaken bespreken. Uiteraard komen er ruim voldoende foto's in de review te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:58
Ik heb de Pro 360 geselecteerd, zou graag testen hoe deze zowel voor werk als prive toepasbaar is. En de Samsung ecosysteem features wil ik testen icm met mijn recente Samsung smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy 1
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-06 15:19
Ik stel me graag kandidaat om de Pro 360 te reviewen. Vooral de combinatie tussen draagbaarheid en prestaties is voor mij belangrijk. Benieuwd of het me in staat stelt hetzelfde toestel te gebruiken voor nota's tijdens bedrijfsbezoeken, aantekeningen bij veiligheidsrondgangen en vlot presenteren van resultaten op locaties waar typisch geen beamers of externe schermen aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooobinW
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-05 12:34
Zou graag de 360 versie willen testen. Ik maak muziek met FL Studio (niks bijzonders hoor :) en zit te twijfelen om een laptop met touchscreen en 360 functionaliteit te halen en deze in tent-stand te zetten als tweede scherm om hier de mixer op te plaatsen. Zo kan ik op mijn hoofdscherm bezig en met het touchscreen de sliders in de mixer besturen. Een toevoeging zal zeker zijn om de meegeleverde tablet als derde scherm in te stellen voor nog meer "scherm real-estate".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:58
Prive momenteel nog steeds een Microsoft Surface laptop en aan het zoeken naar een nieuwe.
Deze wordt zowel door mij als mn kinderen gebruikt voor school werk.
en ik ben al een tijd op zoek naar een leuke en goeie vervanger.

Wordt dit de uiteindelijke vervanger?
Wie weet.
ze zien er in ieder geval wel zeer goed uit weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-06 13:10
De Galaxy Book4 Pro 360 lijkt me wel wat om te proberen! Zelf gebruik ik naar tevredenheid mijn Samsung S23+ en andere Samsung producten zoals wasmachine, tv en oortjes. Ik ben benieuwd in hoeverre dit mijn Samsung ecosysteem gaat verbeteren. Ik gebruik bijvoorbeeld voor thuiswerken nu een vaste pc en een HP elitebook. Zou deze laptop/tablet deze kunnen vervangen? En hoe is het gebruik van een tablet naast een smartphone? Ben benieuwd om daar eens achter te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-06 19:26
Toch maar voor de Ultra gegaan. Ben niet zo'n crea bea met die S Pen.
Zowel m'n Fold 5 + Tab S6 hebben er eentje, Vind het wel goed zo.

Recentelijk een game laptop aangeschaft, dus iets een vergelijk op gaming gebied zal het zeker worden. Geen 1 p 1 vergelijk, maar eerder hoe deze zich verhoud tot.
Ook het Samsung Eco systeem zal zeker aan bod komen. Hoe goed werken ze samen. Nu is de telefoon verbonden met de telefoon koppeling van MS, hoeveel beter gaat dat zijn met de Book4. Het extra scherm naar de tab, (nu met externe software) hoe prettig is dat als dat native werkt.
Lekker F1 kijken op de TV, Multiviewer op de book4 + extra scherm op de tab. Als dat net zo goed is als Max, ben ik om...

Met mogelijk een upgrade naar de TabS9 FE.... leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-06 16:12

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Ben benieuwd hoe de 360 in de praktijk zal werken als "all in one" voor browse, potje gamen met gamepass en als "tablet". De tab s9fe lijkt me dan weer leuk icm deze en mijn S23+ om te kijken hoe dit alles samen kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefvE
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-06 15:13
Ondertussen na 4 jaar op zoek naar een nieuwe laptop.
Heb gezegd dat ik nooit meer een Samsung zou nemen door slechte service voor mijn telefoon 3 jaar terug en een Android die zwaar beladen is met bloatware en een zware skin. Ben erg benieuwd of dit mij zou kunnen overtuigen om de deur weer open te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TapeRobot
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik zou graag de Galaxy Book4 Ultra willen uittesten. Wel alleen de versie met 32GB RAM en 1 TB SSD.
Ik heb namenlijk een test proberen thuis te draaien en die heb ik na 5 weken afgebroken.
De calculatie duurde ta lang op mijn Intel Core i5 van 8 jaar oud :-(
Het ging om een Database waar specefieke software op draait van een klant.
Deze software upgraden was onmogenlijk door stored procedures die maar door blijven bleven gaan....
Ik draai deze software het leifste op een laptop, omdat ik vaker onderweg ben.
Verder ben ik een enorme Fan van Samsung. Ik heb 3 Samsung Telefoons, Afwasmachine TV's, Key Finders, etc.... van Samsung. Ook Tablet PC's van Samsung gehad en mis deze best wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-06 10:59
Ik wil graag de Galaxy Book4 Pro reviewen omdat ik op zoek ben naar een laptop met een nette grote qua scherm maar daarnaast ook makkelijk mee te nemen is. Natuurlijk wil ik ook het ecosysteem van de laptops testen waarbij van belang is dat er weinig bloatware aanwezig is of dat deze in ieder geval te verwijderen is. ook de koppeling tussen tablet en laptop lijkt me een zeer interessante case om te onderzoeken
Belangrijk is ook een nette accuduur voor wanneer ik even geen stroom heb wanneer ik bijvoorbeeld onderweg ben of lekker in de tuin zit te werken. met dat in het vooruitzicht is ook het snel opladen een pre wanneer ik even pauze heb en de laptop dan weer even een extra lading wil geven.
Verder ben ik zeer benieuwd naar de beeldkwaliteit daar ik enkel gewend ben aan LCD schermen en daarnaast een retina display op een Macbook van 8 jaar geleden.

Vanzelfsprekend zal ik ook de tablet aan de tand voelen en reviewen wanneer ik daadwerkelijk wordt uitgekozen om de laptop te mogen testen!

[ Voor 5% gewijzigd door sjtienuh op 14-03-2024 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Graag! voor het bekijken of ik hiermee mijn huidige laptop kan wegdoen en met deze machine alles kan maken met de Cricut die we hebben!.

Voor de rest past dit natuurlijk allemaal in het eco van de S24 Ultra/ Zfold5/Watch 6/ TabS9

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppershade
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-06 11:51
Ik zou het leuk vinden om de Galaxy Book4 Pro te reviewen. Ik ben zelf Samsung gebruiker, ik heb een Galaxy Flip5 en een Galaxy Watch 5, en ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig hoe goed dat dan allemaal samenwerkt in de praktijk. Ik heb nu zelf een Dell XPS 15, de "premium" Windows laptop van de laatste jaren. Ik ben heel benieuwd of de Galaxy Book4 een waardige tegenstander is tegenover de Dell XPS, en dat zou ik ook graag voor Tweakers uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardovdvlag
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-06 21:38
De 360 variant testen, zou super zijn!
Ik zit al tijden te kijken naar foldable laptops en het liefst met support voor een stylus.
Ik heb de intentie om bijv. te kijken naar sculpting in Blender, maar ook zoek ik een device dat de voordelen van een tablet heeft, maar dan de kracht en applicaties van een Windows machine.

Mijn desktop is zeer fijn maar stelt mij niet instaat om even te kunnen hobbien aan de keukentafel of op de bank terwijl de kinderen aan het spelen zijn. De GalaxyBook 3 serie heeft daarom al in mijn slectie gestaan, maar ik wist dat de GalaxyBook 4 onderweg was, plus dat ik niet geheel zeker weet of dit het apparaat is wat ik zoek. Daarom zou het voor mij een geweldige kans zijn om dit te ervaren met de 360 variant en hopelijk kan ik naderhand medetweakers helpen met mijn ervaring.

Mocht ik niet de gelukkige worden, dan kijk ik zeer uit naar de review van onze medetweaker en hoop dat hij/zij ook kan kijken naar creative tools zoals Blender, Photoshop, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Ik zou graag de Ultra willen testen.

Mijn huishouden zit al diep in het Samsung Ecosysteem qua telefoons, tablets en beeldschermen.

De huisleverancier van laptops is echter Lenovo...:$

Ben wel erg benieuwd om te kijken of een Samsung laptop op zichzelfstaand al beter prestaties levert dan de Lenovo's (ook uitgerust met RTX 40 series kaart) en aanvullend of het gebruik van een Samsung laptop ook echt toegevoegde waarde heeft qua Ecosysteem met de andere Samsung spullen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F10®!@n
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zit helemaal in het Apple ecosysteem maar zou wel eens willen proberen of ik de overstap van een MacBook Pro naar een Galaxy Book4 Ultra zou kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik ben benieuwd in hoeverre ik mijn Tab S4 als tweede scherm bij de Book 4 Pro kan integreren. Het is toch al een wat oudere tablet inmiddels, maar desalniettemin onderdeel van het Samsung eco systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BomBer_BeN
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Het lijkt me wel super om de ultra te mogen testen. Aangezien ik op het moment geen tijd meer heb om lang achter de desktop pc te zitten om te gamen i.v.m. pasgeboren dochter. Lijkt me een laptop voor te gamen wel geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stenwe
  • Laatst online: 15-03-2024
Ik zou graag de Galaxy book 4 Pro willen reviewen om vooral te testen met de integratie van mijn andere Samsung devices (S22, Samsung TV etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giedy5
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik ben altijd al benieuwd geweest naar zo'n 360 functionaliteit, ik heb wel eens van die "klik" toetstenborden op bijvoorbeeld tablets of de microsoft surface gebruikt maar dat voelt toch minder natuurlijk. misschien dat dit wel iets is waar ik veel meer gebruik van kan maken als ik op afstand werk of iets moet kunnen presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelystadse
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-03-2024
Ziet er zo mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredyKGB
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-05 12:10
Ik zou graag de Ultra willen testen. Voor mijn werkzaamheden bij het kadaster zijn we met de aanbestedingen opzoek naar nieuwe devices om uit te leveren voor ons MT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Ik zou graag de dynamiek van de Galaxy Book4 Pro 360 willen testen. De sterke specs samen met het draaibare scherm, S-Pen ondersteuning en de mogelijk een Galaxy Tab als 2e scherm te benutten lijkt mij een top combinatie voor zowel productiviteit als ontspanning. Maar eigenlijk wil ik gewoon die Tab S9 FE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Heb na lang twijfelen mijn desktop PC voor een laptop ingeruild en twijfelde tussen een Samsung en een Lenovo. Het is die laatste geworden. Wil hem graag vergelijken met de Pro360.

Qua Samsung eco-systeem heb ik hier een paar Galaxy telefoons, een Watch4 Classic en een tablet (voor de kinderen).
Ben benieuwd hoe die Pro360 integreert :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ClownOfTheTown
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 04-04 21:40
Ben toch benieuwd hoeveel kracht er in die dunne behuizing zit van de Galaxy Book4 Pro. In combinatie met een OLED scherm klinkt dit toch wel interessant, daarom ga ik voor de Galaxy Book4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RappeDoper
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-06 17:53
Ik wil graag de Samsung Galaxy Book4 Pro 360 testen omdat ik juist de combinatie van productiviteit en entertainment wil testen, specifiek búiten de kantooromgeving en vooral onderweg en op elke plek in en om het huis. Ik ben benieuwd hoe makkelijk je kan wisselen van entertainment naar productiviteit en van laptop naar smartphone. Persoonlijk zou ik met een dergelijk apparaat willen bereiken dat ik op elk moment en op elke plek kan werken, zodat ik buiten de gebaande werkplekken met een andere bril op waarde kan leveren. Tegelijkertijd wil ik kunnen wisselen naar een draagbare mediaspeler, tabletachtige oplossing voor recreatie, leeswerk en entertainment. Vervolgens wil ik een soepele overdracht tussen de Galaxy S24 en integratie met de Buds, het Samsung Find My netwerk en eventueel de Galaxy Watch zoals ik die nu ter beschikking heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijs46
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-06 15:26
Ik heb al een S23, Galaxy Watch en Galaxy Buds, een tablet en laptop zijn eigenlijk de enige zaken die nog ontbreken in mijn ecosysteem :)

Ik werk de komende maanden aan een project voor mijn opleiding waarbij ik veel systemen moet virtualiseren en dus een krachtige laptop kan gebruiken. Ik heb zelf een XPS15 van een paar jaar oud, het zou leuk zijn om nog eens op een ander (moderner) systeem te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PointlessPizza
  • Niet online
Ik zou graag de Galaxy Book4 Pro willen reviewen.

Enkele jaren geleden voor performance en software (3D CAD) redenen mijn macbook ingeleverd voor een krachtige windows laptop. Tegenwoordig develop ik software en heb ik geen extreem krachtige laptop meer nodig.

Ik ben benieuwd hoe de Galaxy Book4 Pro preseert in vergelijking met de M2 Macbook van mijn huisgenoot.

[ Voor 8% gewijzigd door PointlessPizza op 17-03-2024 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zureman90
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 14-05 09:00
Ik zou graag de Book4 Ultra reviewen.

Ben (trotse) bezitter van de S23 Ultra en Watch 5 en benieuwd in hoeverre deze kunnen samen werken. Daarnaast ben ik fervente gamer op een high-end desktop, maar steeds vaker wil ik in de woonkamer kunnen zitten. Ben benieuwd of 1) de prestaties van de RTX 4050 aannemelijk zijn voor AAA games en 2) de mogelijkheid tot streamen goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7asper
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-06 17:09
Ik zou de Galaxy Book4 Pro willen uitproberen. Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe laptop als vervanger van mijn trouwe HP Envy die het 9 jaar uitstekend heeft gedaan, maar helemaal op is. Ik ben geen poweruser, maar wil een laptop waar ik zonder problemen basisdingen op kan doen en af en toe een zeer lichte game op kan spelen. Ik heb al jaren Galaxy telefoons en ben benieuwd naar de koppeling hiermee. Wellicht is na het testen de Book4 de optie waar ik dan voor ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opper!
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-06 14:05
Ik heb vooral Samsung elektronica en ben benieuwd of de Ultra echt zo goed samen weet te werken met de andere producten. Daarnaast ben ik benieuwd hoe mooi en snel de games zijn in vergelijking met mijn huidige laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harco-B
  • Laatst online: 18-03-2024
Ja, heel leuk om de Ultra te testen met 4070:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas_Koster
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-05 23:16
Zeer benieuwd naar wat hier uitkomt, gezien dit niet echt door een professionele reviewer wordt gedaan maar juist door mensen die hem iets meer in dagelijks gebruiken. Super tof dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas4567493
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-05 22:30
M1 Mac versus Book4 Ultra!

Gedurende HBO-ICT een lenovo gaming-laptop gebruikt, nu een master Data Science en sinds ik een bijbaan heb waar ik een M1 macbook air voor werk en privé mag gebruiken is dat mijn main machine. Hoe staat een M1 macbook air tegenover de Book4 Ultra bij het trainen van Graph Neural Networks? Kan je tegenwoordig beter een M1 gebruiken of is de intel en nvidia combinatie die Samsung biedt weer competetief? Dat zijn vragen die ik graag wil beantwoorden, aangezien het mijn keuze voor mijn startup machine zal beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:16
Ben wel erg benieuwd naar de Galaxy Book4 Ultra.
Wil graag testen op gaming.
Erg leuk en handig dat er ook een tablet meegegeven wordt. Voor op school lijk mij erg handig om dan samen met de tablet te werken als 2de scherm. Zal wel mooi zijn als ze allebei lang meegaan. Het is wel zijn als ze een schooldag uit houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07:00
Ik wil graag de pro testen - ik zoek een vervanging voor het werk.
Op dit moment gebruik ik een surface - licht en betrouwbaar.
Grafische kaart is niet nodig, dus ultra is overbodig gewicht.

Stilte, snelheid en batterijduur zijn essentieel,
scherm, microfoon, en algemeen werkvermogen zijn opvolgend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazarusLongNL
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13-06 12:34
Best lastig,

Als gamer zou je roepen ULTRA maar de 360 lijkt de meest robuuste uitvoering. Voor werk en media zou het scherm toch enorm goed door de bocht komen.

Ik denk dat ik vooral benieuwd of ik al me werk er op kan doen. Huidige lap is goed voor mail en outlook maar onze producten shoppen en de back end draaien is soms net.

Laten we hopen op geluk, succes iedereen en ben zeker benieuwt naar de vindingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hier zou ik wel aan mee willen doen. Heb nu een Spectre x360 (met pen) dus ik zou de Pro 360 willen testen en vergelijken met m'n HP. Daarnaast ben ik ook benieuwd naar de voordelen van een Samsung laptop in mijn situatie. Heb een stapel aan Samsung-producten (S22 Ultra, Galaxy Watch 6 Classic, allerlei SmartTags en nog genoeg ander spul), dus ik ben benieuwd naar de integratie in het ecosysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:55
Ik heb gekozen om de Book4 Pro te testen. Ben erg benieuwd hoe deze voor dagelijks zakelijk zzp gebruik werkt en vind het leuk reviews te schrijven. Zal mijn eerste review hier worden maar heb op andere platformen al meerdere mogen schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-06 19:47
Als verstokt Surface Pro gebruiker wil ik graag kijken wat er nog meer te koop is. Al jaren heb ik Surface Pro modellen, en zit nu met een model waar geen Windows 11 op draait. Win10 draait prima dus dat is geen direct probleem. Maar wordt ook wat trager en je wil uiteindelijk ook wel eens iets nieuws, toch?
Ben benieuwd naar de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malkara
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-06 22:43
Hallo,

Ik zou graag de Pro willen testen, maak veel gebruik van casual gamen en office applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:44
ik zou wel eens willen weten wat nu het verschil is tussen zo'n samsung Galaxy Book4 Pro 360 en mijn ipad...
JA ik weet 2 verschillende eco systemen, maar werkt zon Galaxy Book4 Pro 360 nu wezelijk anders dan mijn ipad

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0ntar
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-03-2024
Ik zou graag de PRO willen testen. Al is het alleen maar om mijn dochter te bewijzen dat dit toch echt vele malen beter is dan een Macbook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 12:04
Ze zijn aardig aan te prijs. Zou die Pro dan ook willen vergelijken met mijn Macbook Pro.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedah
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-04 17:25
Lijkt me leuk om een van de laptops te testen. Met name de 360. Ik heb de galaxy flip, gear en buds. Ben benieuwd hoe het alles samenwerkt.De 360 laatst zelf ook overwogen te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:42

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ik zoek al enige tijd naar een alternatief voor de Dell XPS, de Galaxy Book4 Ultra lijkt daar in succesvol te zijn. Verder ben ik benieuwd hoe de laptop werkt met de diverse thunderbolt 4 docks en monitoren die ik op mijn (diverse) werkplekken heb.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:00
Ik zou de 360 wel willen proberen. Ik ben veel met de trein onderweg naar verschillende kantoren waarbij ik tijdens het reizen veel werk probeer te verzetten. Op de kantoren heb ik veel overleggen waarbij ik benieuwd ben of je met deze laptop makkelijker informatie even snel kunt delen in plaats van dat je weer een kabel moet zoeken om de info op een groot scherm te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoianddoei
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:23
Als ik de mogelijkheid krijg, zou ik graag de Pro 360 willen testen. Ik ben al heel lang fan van de Galaxy Note (tegenwoordig de Ultra) serie met S Pen en gebruik de S Pen voor tekenen, maar ook het maken van aantekeningen. Ik ben benieuwd of de Pro 360 zich kan onderscheiden van de concurrentie op het gebied van creativiteit. Maakt de laptop zo'n verschil met zijn concurrenten en is de laptop onderscheidend genoeg om als 3 in 1 gebruikt te worden?

Lijkt mij heel leuk om de laptop uitgebreid te testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel671
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 25-03-2024
Ik zou het geweldig vinden om de Galaxy Book4 Pro te reviewen. Samsung zit in mijn hart en nieren sinds ik de Galaxy Ace kocht in 2011, mijn eerste smartphone. Inmiddels is het jaren verder en heb ik een horloge van Samsung aan mijn pols, een mobiel van ze in mijn broekzak en een tablet in mijn tas. Toen ik 3 jaar geleden op zoek was naar een nieuwe laptop zat ik daarom ook vol smacht te kijken naar de Galaxy Book die destijds werd aangekondigd... en toch kocht ik een HP Victus, waar ik nu nog spijt van heb. Door het reviewen van van de Samsung Galaxy Book4 Pro, hoop ik toch even de collectie af te maken en het hele Samsung ecosysteem te hebben (+ mijn wasmachine).

In mijn dagelijkse leven gebruik ik dagelijks een laptop voor werk (vele Excels) en hou ik ook van het nodige gamen. Daarnaast hoop ik dat ik daarom vele benchmarks mag runnen van jullie en ook wat handige tips en tricks kan krijgen qua hoe ik deze laptop tot het uiterste kan drijven. Door het testen van deze laptop kan ik de spijt van mijn aankoop van 3 jaar geleden voor de testperiode eventjes vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:03
Ik zou de pro wel willen testen. Gebruik nu voornamelijk een chromebook en ben wel benieuwd hoe de pro daarmee vergelijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Ik zou graag de Book 4 pro 360 reviewen.

We hebben een aardig Samsung-huis; van mobiel, watch, tags, tot Samsung wasmachine maar een Samsung laptop ontbreekt nog. Zien hoe dat allemaal samenwerkt is interessant, nog naast een dagje mee naar kantoor of school.
Bovendien tekenen we ook vaak op de iPad. Benieuwd hoe dat zou gaan met het touchscreen van de pro 360.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-06 21:01
Graag wil ik de Pro 360 testen. Ik heb net een HP Envy x360 gekocht met OLED scherm waardoor ik ook daadwerkelijk vergelijkingsmateriaal heb en alle pracht en praal niet compleet nieuw is. Verder uebben we hier diverse Samsung apparaten van verschillende series en jaartallen in huis welke ik zeker ga uittesten in het kader van ecosysteem integratie!

There is no real life, there is just AFK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-06 21:18

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik zou graag de Pro 360 reviewen. Deze wil ik vergelijken met mijn huidige XPS laptop en daarnaast willen vergelijken met mijn Surface book voor muziek lezen. Daarna wil ik ook de tablet ook reviewen voor tablet gebruik, maar ook voor muziek af te lezen tijdens repetities en optredens.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-06 10:59
Ik heb zojuist bericht gekregen dat ik de Pro mag gaan testen. Ik kijk ernaar uit jullie te voorzien van een gedegen review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:25
sjtienuh schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 10:52:
Ik heb zojuist bericht gekregen dat ik de Pro mag gaan testen. Ik kijk ernaar uit jullie te voorzien van een gedegen review.
d:)b Mooi man. Laat de reviews maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:38
Inmiddels de Ultra ontvangen voor te reviewen.
Mooi ding om te zien moet ik zeggen.
Wordt vervolgd.
Pagina: 1