Toon posts:

Help mee aan de ontwikkeling v. nieuw online-spel

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
over planeetjes, aanvalsscheepjes, verdedigingsscheepjes, aanvalsvloten, creditsfabriekjes en whatever je maar wil. De "hulp" zal in eerste instantie het verzinnen van opties zijn. Programmeurs heb ik niet nodig, ook al is hulp altijd welkom. Iemand die de scheepjes zou willen designen is ook wel leuk, maar niet direct nodig als ik de site in de lucht ga doen. Ik hoop maar dat iemand het leuk vind om te helpen.

Mazzl Ron

Verwijderd

Nieuwe planetarion ?

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

1. Hoe oud ben je :+
2. Zeker dat je geen programmeur nodig hebt? :P
3. In wat moeten die schepen zijn :?
4. Het is toch wel degelijk een spacegame he :)
5. Creditbankjes? Enneuh waar moeten deze staan?
6. Je weet toch dat de meeste GOEDE games van grote fantastische bedrijven komen (Blizzard rulez :)) en niet van een bende van 3 amateurs met een idee :)

No flame intended, maar ik denk niet dat dit errug lang zal leven.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:26
wtf wil je met boten??

Spelen vanuit sql? >:)

[topic=168950]

Beetje b00t fr34k?? >:)

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-01 09:45
schepen designen?
1. wat voor schepen (scouts, assault, bombers, capital)??
2. hoe designen (2d, 3d, irl >:) )??

(wil best helpen met ruimtescheepjes designen in 3dmax)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Topicstarter
In het spel kan ik geen 3d, dan moet je via C++ heel veel uurtjes achter je PC gaan zitten. Dus het wordt iets in PHP. Ik heb trouwens wel al wat, hoor. Het wordt een spacegame. Ik zou graag de spaceshipjes in 3d willen hebben. Ik ben trouwens 16, maar dat zegt niets. Ken ook iemand anders die dertien is. Duzz. Nog meer vragen? De botendatabase was een beginprojectje van mij. Maar zag daar geen toekomst meer in. Was wel leerzaam, bij de weg. Toen was ik nog newbie. Nu niet meer. Als iemand helemaal OOP programmeert in PHP, kan ik misschien wel hulp gebruiken, maar heb het licht van OOP nog niet gevonden, omdat zoals ik nu programmeer het ook werkt. *D

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:03
Gebruik je enter toets ook eens voor de grap :P

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 22:22 schreef gang-ster het volgende:
In het spel kan ik geen 3d, dan moet je via C++ heel veel uurtjes achter je PC gaan zitten. Dus het wordt iets in PHP.
Als het via een site gaat moet je al gauw van C++ afstappen denk ik zo
Ik heb trouwens wel al wat, hoor. Het wordt een spacegame. Ik zou graag de spaceshipjes in 3d willen hebben.
3D gerenderde plaatjes of heb je een manier gevonden om OpenGL te usen met PHP?
Ik ben trouwens 16, maar dat zegt niets. Ken ook iemand anders die dertien is. Duzz.
Ik ken iemand die 9 is!
Nog meer vragen? De botendatabase was een beginprojectje van mij. Maar zag daar geen toekomst meer in. Was wel leerzaam, bij de weg. Toen was ik nog newbie. Nu niet meer.
*kuch*
Als iemand helemaal OOP programmeert in PHP, kan ik misschien wel hulp gebruiken, maar heb het licht van OOP nog niet gevonden, omdat zoals ik nu programmeer het ook werkt. *D
OOP in PHP? heb ik iets gemist?

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:25

steveman

Comfortabel ten onder

Tot zover de positieve geluiden van de tweakertjes...

Tja, het is dat ik het niet kan, maar anders had ik je graag willen helpen (kijk hier heeft ie ook nix aan, maar het staat al wat positiever)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Topicstarter
Terr, je ziet het een beetje verkeerd. Het wordt niks grafisch, maar het is wel leuk om een 3d shipje te kunnen tonen. Als iemand precies weet hoe het moet om dat wel te kunnen leuk, maar dan zou het niet meer mijn project zijn. ff over dat PHP geen OOP taal is. Je hebt inderdaad wat gemist. Zou de PHP manual maar eens raadplegen! >:)
Met Lord_Mithril zou ik wel eens in contact willen komen. Doe ik op dit moment al. Andere mensen die positief zijn en wel wat te bieden hebben?

• chuxiej
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07-2020
Op zaterdag 08 september 2001 22:22 schreef gang-ster het volgende:
Toen was ik nog newbie. Nu niet meer.
Zozo in 3 maanden al geen newbie meer?
in 3 maanden tijd een programeur die een online game programeren wil?
Poeh spoet cursus : hoe leer ik 100% php in 3 maanden gedaan???

www.dannyhiemstra.nl

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:31

killercow

eth0

dude mail me vanavond ff en dan praten we verder laat de rest hier maar in de shit zakken (ja diepe shit jah) want hun itereseert het toch geen aars.

anyway als je kunt phpen etc dan moeten we ff praten oke? ben namenlijk ook met zoiets bezig, idd met sql etc jah maar agh deze short minded personen zullen nooit snappen dat zoiets ook leuk kan zijn.
email is info@pc-gamers.com

openkat.nl al gezien?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:14
Al naar de dates gekeken? Is al zo'n 3 maanden oud :Z

Waarschijnlijk is dit idee allang van de wereld of zijn ze er op het moment mee bezig

There is no magic.

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 01:22 schreef Xtuv het volgende:
Gebruik je enter toets ook eens voor de grap :P
dan wel enter an niet
waat willen jullie nouw? arggggggg ( nee hoor geintje )

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:31

killercow

eth0

zou jij doorgaan met een idee als ze je zo in de gron boren?
ik wel maar een "newbee" msichien niet he, naja anyway ik was volgens mij niet de gene die de topic weer omhoog bracht.

openkat.nl al gezien?

Verwijderd

Die hele gang-ster is niet meer op GoT aan de data van zijn laatste posts te zien.

Beetje onzin dus.

Verwijderd

he jongens , ik vind laat die jongen het lekker proberen!
daat leer je van he ! dus kom nu niet met onzin topics en tegen spraken die nergens op slaan , maar help deze jongen
ik zou dat wel gedaan hebben , als ik wat van af wist , maar dat weet ik nu niet
dus help hem als je er zin in hebt
ik vind het leuk dat jongens van 16 nog dingen willen leren en er over vragen ,beter dan dat ze op straat gaan rond hangen met weer zo lekker peuk in hun mond

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 17:49 schreef Yoozd het volgende:
Die hele gang-ster is niet meer op GoT aan de data van zijn laatste posts te zien.

Beetje onzin dus.
rare datum inderdaad,
hoe kan dit ?

Verwijderd

post eens wat screens en een demo ofzo hier hebben we nix aan

Verwijderd

ja das pas handig

Verwijderd

Klik eens op de naam van gang-ster, dan zie je dat dit draadje zinloos is, mits er niemand anders zin heeft om een spel te maken |:( |:( |:(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-02 21:07

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik doe deze even dicht, niet omdat ik het idee niet goed vind maar omdat het een beetje nutteloos gekickt is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.