Toon posts:

ik heb dus een lcd besteld

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een lcd besteld bij een van de tweakers onder ons groeps bestelling. maar ik zit als 2 maanden te wachten op de bestelling maar blijkbaar nog niet. dit lijkt mij niet echt normaal. en hij laat ook niet van zich horen via icq.
hij heet QuAd-dUnCAn ik vind het erg kut dat ik nog niets binnen heb :( en iemand die hem al wel heeft ontvangen???

dit is de link hier

/me vind het erg kut

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Had je al betaald ??, Geen telefoonummer van hem, of iemand die het weet??, beter eerst op alle mogelijke manieren er8r proberen te komen, en pas als laatse redmiddel hier posten..

Geef hem wel de kans om het goed te maken alvorens hem te gaan zwarten..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al betaald, ik weet zijn naam, woonplaats, telefoon nummer weet ik niet

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:15
dan voel je jezelf wel genaaid

laat dan ten minste wat van je horen zou ik zeggen

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 07:37
dat is klote |:( :(

Verwijderd

ik wil hier ff op antwoorden dat duncan mij netjes heeft gezegd hoe de zaken ervoor staat en dat het geld terug gestuurd word. dus zeggen dat je van nix weet lijkt me sterk (maar daar gaat het nu niet over). ik ben netjes op hoogte gehouden en geld komt terug. ik heb zeker geen hard feelings tegen duncan. maar ik vind wel jammer dat het mislukt is.

• Hellfire
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb dus ook meegedaan aan die bestelling..

Het laatste wat ik van hem gehoord heb was op 1 augustus. Hij zei toen dat het ongeveer nog 4 weken zou duren. Waarom kon hij mij niet vertellen, maar hij dacht dat er nog een aantal gemaakt moesten worden.

Daarna heb ik er verder niets van gehoord...

Verwijderd

Toevallig bij EIO besteld? Alle lui die bij Shift besteld hebben (waaronder ik) wachten nou ook al bijna 2 maand. Die gasten van EIO laten ook niet van zich horen.

Brak gedoe met die LCD's . . .

• Hellfire
  • Niet online
Toevallig bij EIO besteld?
Nee crystalfontz (was de bedoeling)

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

gegevens van quad-duncan:

Voornaam: Willem
Achternaam: Engel
E-mail adres: duncan@quadnet.nl
Geb. datum: 12 november 1984

iStockphoto

Verwijderd

uhhhh ik vind hetzelfde als psygho iemand eerst zelf zien te spreken voordat je het hier komt zeggen. en helemaal degene zijn naam enzo neerzetten vind ik beetje jammer. helemaal als je weet hoe of wat er aan de hand is. ik zou zeggen mail of icq hem eerst eens.

Verwijderd

dat heb ik toch al gedaan!!!
ik heb hem al op icq gevraagt maar hij zegt niets terug

ik heb nog niets er van gehoord

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 08:16
muhahaha
dunc is de man :p
ik ken um wel.
maar waarom zou hij niet reageren ?

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 09 september 2001 01:12 schreef Berran het volgende:
Toevallig bij EIO besteld? Alle lui die bij Shift besteld hebben (waaronder ik) wachten nou ook al bijna 2 maand. Die gasten van EIO laten ook niet van zich horen.

Brak gedoe met die LCD's . . .
Ik heb ok meegedaan met die actie van Shift. Maar hij laat af en toe iets van zich horen. Hoewel ik ook bij hem 2 optical desktops heb besteld maar ik heb er nog maar 1 ontvangen.

Zal wel goed komen denk ik

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Ik ben er nog wel, sorry dat ik beetje laat reageer. Kreeg topic net door van demoman. Ik heb van niemand ze mail adres meer, door een hdd crash en format. Icq wil niet meer draaien dus vandaar dat ik daar ook niet reply [ben al ruim maand niet meer op icq geweest]. Iedereen die me erover heeft gemailed heeft toch echt antwoord gekregen, kunnen ze niet ontkennen :D.
Iedereen krijgt gewoon ze geld terug, alle overschrijvingen gaan morgen op de bus. Sorry voor t ongemak maar er is hier teveel tegelijk fout gegaan.

/me takes a break from it all

Verwijderd

Topicstarter
het is al goed

nog bedankt dat je het probeerde :)

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Hey QuAd-dUnCAn,

Vergeet je mij niet?

Was ook al ff benieuwd hoe het zat. Was het eigenlijk al een beetje vergeten. Zal m'n rekening eens checken vanavond. Hoe wel ff deze thread in de gaten aub voor mensen die nog geld van je krijgen.......

Wel nog bedankt voor de moeite.....

MZL Spyro

edit:

net ff gecheck en er staat nog niets op m'n rekening. voor het geval je het niet meer terug kan vinden: 82,12 op rekeningnr 3401 22722 tnv T. Kerste (mail = tkerste@hotmail.com)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Hellfire
  • Niet online
Volgens mij raak je door een computercrash niet je afschriften van de bank kwijt hoor..

Verwijderd

die heb ik ook nog anders kon ik moeilijk terugstorten he :)

probleem was oa. dat geld al doorgestuurd was en ik t eerst zelf ook terug moest krijgen voor ik t weer door kon sturen

Verwijderd

Topicstarter
maar het geld is dus onderweg?
Pagina: 1