Tussenstuk vaatwasser, aanrecht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UmmHudayfah
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 12-03-2024
Goedemorgen,

Ik ben opzoek naar het tussenstuk op de foto voor de ruimte tussen mijn vaatwasser en aanrechtblad. Iemand enig idee hoe dit wordt genoemd en waar ik het kan kopen?

Mijn vaatwasser kan wel verder verhoogd worden maar dan gaat het deurtje niet meer volledig open, het deurtje komt dan tegen de onderkant van de vaatwasser aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/58iYRv0diPgtZj4BzdmMV7w38Uk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mPxCJtmQMvGNzBpAZKSF4Jmk.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb zelf een bosch SMV4EVX02E vaatwasser mocht dat relevant zijn..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodri2000
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-05 15:10
UmmHudayfah schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 05:46:
Goedemorgen,

Ik ben opzoek naar het tussenstuk op de foto voor de ruimte tussen mijn vaatwasser en aanrechtblad. Iemand enig idee hoe dit wordt genoemd en waar ik het kan kopen?

Mijn vaatwasser kan wel verder verhoogd worden maar dan gaat het deurtje niet meer volledig open, het deurtje komt dan tegen de onderkant van de vaatwasser aan.

Ik heb zelf een bosch SMV4EVX02E vaatwasser mocht dat relevant zijn..
Normaal worden vaatwassers tegen het aanrechtblad aan geplaatst. Waarom zou de deur niet volledig meer open gaan? Is de opbouw deur zo hoog dat deze als de vaatwasser tegen de onderkant aan wordt geplaatst de deur te ver naar binnen toe komt aan de onderkant?

Je kunt het opmeten en dan aan een keukenboer vragen om een tussenstuk of opvul stuk. Je kunt zelf ook een plint achter een paar balkjes zetten.

Experience is direct proportional to the amount of equipment ruined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:30
Je hebt denk ik de uitdaging dat je een slede deur zou moeten hebben. Dan kan hij wel helemaal boven staan en heb je geen uitdaging met de onderkant van het frontje dat tegen de vaatwasser aankomt als hij open gaat.

Als dit niet een mogelijkheid is bij deze vaatwasser dan is het advies van Nodri2000 inderdaad wat ik ook zou zeggen - opmeten en vragen om een tussenstuk / opvul stuk, of zelf een plint er op installeren.