Heel lang verhaal over "starten van een energie maatschapij met alle moeilijkheden"
als alternatief voor het salderings / zonnepanelen boete issue. laten we het GOT energie noemen.
Veel thuis accu's hebben de mogelijkheid (als het goed is) om een in een 60/40 (een ? op ? verhouding) terug te leveren aan het net in sommige landen is dit verplichte verhouding, in andere landen niet.
Maar laat dat even terzijde voor nu.
insteek is simpel,
Doelstelling is niet beren op de weg te gooien door "past niet in mijn huis" of " het net is er ongeschikt voor"
Het uiteindelijke doel is:
zomers genoeg $$$ verdienen zodat in de mindere dagen ingekocht kan worden
o en nee ik heb geen bedrijfs inspiraties, het is meer een sugestie dat dit ook een optie zou kunnen zijn.
als alternatief voor het salderings / zonnepanelen boete issue. laten we het GOT energie noemen.
Veel thuis accu's hebben de mogelijkheid (als het goed is) om een in een 60/40 (een ? op ? verhouding) terug te leveren aan het net in sommige landen is dit verplichte verhouding, in andere landen niet.
Maar laat dat even terzijde voor nu.
insteek is simpel,
- je offert thuis ruimte op (accu moet ergens hangen toch?)
- je huurt de accu van GOT energie (oftewel onderhoud & plaatsen = GOT energie rekening)
- je mag 50% van de accu "vrij benutten" (anders ga je van het energie net sabbelen)
- GOT energie gaat 50% van de opgewekte stroom inzetten (verhandelen) aan derden
Doelstelling is niet beren op de weg te gooien door "past niet in mijn huis" of " het net is er ongeschikt voor"
Het uiteindelijke doel is:
zomers genoeg $$$ verdienen zodat in de mindere dagen ingekocht kan worden
o en nee ik heb geen bedrijfs inspiraties, het is meer een sugestie dat dit ook een optie zou kunnen zijn.
Tja vanalles