Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirjo
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik heb sinds kort een xiaomi redmi note 13.
Voor het ontgrendelen van mijn smartphone kon ik vroeger, op mijn huawei p30 lite, wanneer mijn vingerafdruk(ken) niet herkend werd(en), mijn telefoon nog ontgrendelen met mijn code.
Op mijn xiaomi redmi note 13 zie/heb ik die mogelijkheid niet ?!
Of zie ik iets over het hoofd en/of ligt dat aan een bepaalde instelling die ik nog moet doorvoeren?

Beste antwoord (via rens-br op 13-03-2024 13:29)

• dirjo
blijkbaar heb ik deze vraag wat te vroeg gepost, want ik heb even geprobeerd met een vingerafdruk die niet opgenomen is op mijn redmi en na een paar pogingen ( die uiteraard niet lukten), komt ook deze telefoon vragen om dan de gsm te ontgrendelen met de code ( dus zelfde principe als mijn vroegere huawei)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:44
Settings > password & security

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• dirjo
blijkbaar heb ik deze vraag wat te vroeg gepost, want ik heb even geprobeerd met een vingerafdruk die niet opgenomen is op mijn redmi en na een paar pogingen ( die uiteraard niet lukten), komt ook deze telefoon vragen om dan de gsm te ontgrendelen met de code ( dus zelfde principe als mijn vroegere huawei)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Een code is verplicht om naast de biometrische ontgrendeling te gebruiken. Als het goed is krijg je ook als je de vingerafdruk gebuikt om de paar dagen de vraag om met de code in te loggen zodat je die niet vergeet.

Ook kun je normaal gesproken op het vergrendelscherm omhoog vegen om meteen de code in te voeren.

[ Voor 3% gewijzigd door RepareerDroid op 15-03-2024 15:09 ]