Sorry maar door al die bomen zie ik het bos niet meer!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en digitaal tekenen met Krita, maar vooral gamen.
Mijn games die ik speel zijn zeer uitgebreid.
Zo ga ik van New World naar Helldivers 2, Hogwarts en Destiny 2 zitten ook in het lijstje en van Remnant 2 ben ik ook niet vies.
Op mijn verlanglijstje staat Starfield en Frostpunk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hoh! Dit is steeds moeilijk he.
Ik heb een 3000 euro maar in dit budget zou ik me eventueel nog een scherm bij kopen 32inch
Het hoeft niet ik kan dit achteraf ook nog bij kopen want ik heb nu al een 27 inch LG (60mhz) en mijn hoofdscherm is een 32inch van AOC (144 mhz)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Systeem van mijn dromen.. Hmm dan zal ik nog wat meer budget moeten hebben.
Ik wil vooral een paar jaar gerust zijn en de nieuwste generatie van games spelen.
Zo heb ik altijd al op 1080 (ultra/high settings) gespeeld en deze keer wil ik eens een paar treden hoger gaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Dat is het hem juist! Welk merk?
De vraag/keuze waar iedere gamer het moeilijk mee heeft!
Vooral ik, vandaar ik jullie bij deze aanspreek om mij te helpen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Geluidsniveau als het kan zo stil mogelijk want mijn pc staat in de huiskamer.
Ook RBG kleurtjes zijn mooi maar dat hoeft voor mij niet, zelfs nu op men oude pc staan ze steeds uit.
Ow bijna vergeten ik wil ook gebruik kunnen maken van raytracing en ik denk dat Nvidia het beste hiervoor is?
Ga je overklokken?
Nee zeker niet!
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik ben ten eerste al heel blij dat ik hier aan jullie hulp kan vragen zodat ik geen domme beslissingen maak bij aankoop van een pc.
Ik wil geen Bling Bling pc maar met de mogelijkheid van het budget wil ik wel waar voor men geld.
Alvast bedankt Tweakers!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en digitaal tekenen met Krita, maar vooral gamen.
Mijn games die ik speel zijn zeer uitgebreid.
Zo ga ik van New World naar Helldivers 2, Hogwarts en Destiny 2 zitten ook in het lijstje en van Remnant 2 ben ik ook niet vies.
Op mijn verlanglijstje staat Starfield en Frostpunk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hoh! Dit is steeds moeilijk he.
Ik heb een 3000 euro maar in dit budget zou ik me eventueel nog een scherm bij kopen 32inch
Het hoeft niet ik kan dit achteraf ook nog bij kopen want ik heb nu al een 27 inch LG (60mhz) en mijn hoofdscherm is een 32inch van AOC (144 mhz)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Systeem van mijn dromen.. Hmm dan zal ik nog wat meer budget moeten hebben.
Ik wil vooral een paar jaar gerust zijn en de nieuwste generatie van games spelen.
Zo heb ik altijd al op 1080 (ultra/high settings) gespeeld en deze keer wil ik eens een paar treden hoger gaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Dat is het hem juist! Welk merk?
De vraag/keuze waar iedere gamer het moeilijk mee heeft!
Vooral ik, vandaar ik jullie bij deze aanspreek om mij te helpen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Geluidsniveau als het kan zo stil mogelijk want mijn pc staat in de huiskamer.
Ook RBG kleurtjes zijn mooi maar dat hoeft voor mij niet, zelfs nu op men oude pc staan ze steeds uit.
Ow bijna vergeten ik wil ook gebruik kunnen maken van raytracing en ik denk dat Nvidia het beste hiervoor is?
Ga je overklokken?
Nee zeker niet!
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik ben ten eerste al heel blij dat ik hier aan jullie hulp kan vragen zodat ik geen domme beslissingen maak bij aankoop van een pc.
Ik wil geen Bling Bling pc maar met de mogelijkheid van het budget wil ik wel waar voor men geld.
Alvast bedankt Tweakers!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 359,- | € 359,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 253,- | € 253,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16G VENTUS 2X OC | € 879,- | € 879,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,- | € 89,- |
1 | Waterkoeling | DeepCool LS720 Zwart | € 122,69 | € 122,69 |
1 | Geheugen intern | Corsair Dominator Platinum RGB CMT32GX5M2X7200C34 | € 198,- | € 198,- |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-850 | € 126,59 | € 126,59 |
1 | Solid state drives | WD Black SN850X (zonder heatsink) 2TB | € 155,- | € 155,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.182,28 |
[ Voor 34% gewijzigd door Mindscanner op 12-03-2024 13:44 . Reden: Toevoeging van aankooplijstje ]