Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen, hou erg veel van het rts genre zoals bv warhammer Total war 3 daarnaast wil ik ook graag titels zoals cyberpunk, Jedi survivor en baldurs gate 3 spelen, dit op zo hoog mogelijke fps op een 1440p scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn richt prijs is ongeveer tussen de 1400 en 1600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Om eerlijk te zijn beschik ik niet over genoeg technische know how om te weten wat voor specs de pc nodig heeft om dit allemaal te kunnen bekokstoven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen echte voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is voor mij belangrijk dat ik niet tegen frame-drops aanloop en dat de airflow goed is zodat de pc zo lang mogelijk in gezonde staat verkeert. Zelf heb ik een 2560 x 1440 monitor op het oog waar ik dit op wil gaan doen ( niet bij het budget inbegrepen). Heb zelf gelezen dat een gpu minimaal 16gb moet zijn om toekomst bestendig te zijn dus dit wil ik graag ook zo houden
Ga je overklokken?
Nee, is dit überhaupt goed voor de levensduur videokaarten? Heb hier geen verstand van
Wat verwacht je van ons?
Zelf heb ik al een lijstje bij elkaar geschraapt maar als je hier verbetering in ziet zou ik je heel erg dankbaar zijn.
Eventuele RGB of andere uiterlijke toeters en bellen vind ik niet belangrijk zolang de pc maar optimaal is.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik de best mogelijke pc kan maken? Daarnaast zou ik ook willen weten of de 7900 gre wel of geen goeie kaart is voor mijn prijs segment aangezien ik veel partijen elkaar heb horen tegen spreken hier over.
Al vast reuze bedankt !
Games spelen, hou erg veel van het rts genre zoals bv warhammer Total war 3 daarnaast wil ik ook graag titels zoals cyberpunk, Jedi survivor en baldurs gate 3 spelen, dit op zo hoog mogelijke fps op een 1440p scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn richt prijs is ongeveer tussen de 1400 en 1600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Om eerlijk te zijn beschik ik niet over genoeg technische know how om te weten wat voor specs de pc nodig heeft om dit allemaal te kunnen bekokstoven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen echte voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is voor mij belangrijk dat ik niet tegen frame-drops aanloop en dat de airflow goed is zodat de pc zo lang mogelijk in gezonde staat verkeert. Zelf heb ik een 2560 x 1440 monitor op het oog waar ik dit op wil gaan doen ( niet bij het budget inbegrepen). Heb zelf gelezen dat een gpu minimaal 16gb moet zijn om toekomst bestendig te zijn dus dit wil ik graag ook zo houden
Ga je overklokken?
Nee, is dit überhaupt goed voor de levensduur videokaarten? Heb hier geen verstand van
Wat verwacht je van ons?
Zelf heb ik al een lijstje bij elkaar geschraapt maar als je hier verbetering in ziet zou ik je heel erg dankbaar zijn.
Eventuele RGB of andere uiterlijke toeters en bellen vind ik niet belangrijk zolang de pc maar optimaal is.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik de best mogelijke pc kan maken? Daarnaast zou ik ook willen weten of de 7900 gre wel of geen goeie kaart is voor mijn prijs segment aangezien ik veel partijen elkaar heb horen tegen spreken hier over.
Al vast reuze bedankt !
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B650 EAGLE AX | € 157,- | € 157,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7900 GRE 16GB GDDR6 | € 599,- | € 599,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Focus 2 Black Solid | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Phantom Spirit 120 SE | € 44,90 | € 44,90 |
1 | Ventilators | Arctic P12 PWM PST Zwart, 120mm | € 5,07 | € 5,07 |
1 | Geheugen intern | Lexar Ares RGB LD5EU016G-R6400GDLA | € 99,99 | € 99,99 |
1 | Voedingen | NZXT C850 Gold v2 | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 109,90 | € 109,90 |
Totaal | € 1.394,66 |