Ik gebruikte altijd Anydesk om bij mijn moeder van 80 mee te kijken op haar iPhone en iPad als er iets niet goed ging of niet duidelijk is. Nu willen ze alleen €14 in de maand. Dat wordt wat veel. Zijn er voor Anydesk nog gratis alternatieven?
Zover ik kan zien is iets als teamviewer wel nog gratis op IOS.
@pacificocean toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals wat je zelf al gezocht, gevonden en geprobeerd hebt. Je bent inmiddels lang genoeg aanwezig op Tweakers dat we eigen inzet erg waarderen, niet alleen zodat we je beter kunnen helpen en niet met oplossingen komen die je zelf al had gevonden en/of afgewezen. Als je bijvoorbeeld zoekt naar ipad anydesk alternatives vind je al een waslijst aan mogelijke alternatieven.
Dit topic gaat in ieder geval op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar vul wel dan de volledige template in.
Dit topic gaat in ieder geval op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar vul wel dan de volledige template in.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.