Toon posts:

Newbie vragen over casemodding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Haalloo!!!

Ik ben hier Newbie op tweakers qua het posten van topics/ replies.

En ik had een "massa" vragen over het Casemodden....
Ik zoek inspiratie voor m'n eigen casemod, hoe mensen dingen hebben opgelost en gemaakt, daarom wilde ik vragen of er mensen zijn die hun eigen casemod in't "spots" zouden willen zetten.

Ik wil ook graag weten hoe duur jullie uitkwamen bij het maken van jullie casemod. Mijn eigen ontwerp is al af, en daaraan moet gebeuren: 3 extra coolers, een geheel geverfde kast, 2 lcdschermpjes, sensors (die o.a. meten of er water uit het waterscherm lekt, de temp. van de CPU) en een waterscherm (of hoe je zoiets noemt) en natuurlijk neonlampen/ blacklights voor achter dat scherm. Hoe duur zou dat ongeveer zijn?
Mijn schatting was rond de 750 piek.

Over die coolers wat zijn de beste plaatsen om ze neer te zetten?
Over de verf, wat gebruiken jullie zoal?
Over de LCD schermpjes, moet ik de software zelf schrijven die o.a. dmv sensors meet wat de temp. van de CPU, die "kijkt" of er water uit het scherm lekt en op hoeveel Volt de fans draaien op de lcd schermpjes zet, of zijn er daar standaardprogramma's voor?

Er zullen wel meer vragen komen bij mij, maar die post ik er wel achteraan. :)

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
Gebruik de search :?

Verwijderd

Welkom op het forum.

Hierboven in de balk naast het logo staat een knopje "search" daar kan je je vragen over fans en verf wel uithalen.

Veel goede tijd hier toegewenst.

Ennee...
één fan vooronder (in), één fan achterboven (uit) en één fan zijkant (in).
Verf? Ga je airbruchen of spuiten of kwasten of rollen? Gewonen verf is voldoende, het zal niet nat worden ofzow (is te hopen) en je hoeft er niet overheen te lopen (is te hopen).
LCD's heb ik geen verstand van.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb search al gebruikt maar kwam bij verschillende vragen tot de conclusie dat ik nog steeds niet wist wat ik wilde weten.

Maar goed, ik wil eigenlijk spuiten, geen verf uit blikken enzo want ik heb daar beetje slechte ervaring mee :)

Maar misschien zijn er hier mensen die dat spuiten weer super afraden.

Ik wil de kast helemaal zwart hebben, met 2 mat zilveren strepen er overheen (á la Dodge Viper)

Verwijderd

Gewoon spuitbussen kopen, moet wel goed werken.
Gewoon opschuren, schoonmaken, spuiten, opschuren, schoonmaken etc...

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Op zaterdag 08 september 2001 21:34 schreef Blieblie het volgende:
blaat blaat

en een waterscherm

blaat blaat
Waterscherm?

Verwijderd

zo'n vissenidee bedoelt ie denk ik ;)

• DeVoTioN
  • Laatst online: 07-03-2022
Op zaterdag 08 september 2001 23:45 schreef starkje het volgende:
zo'n vissenidee bedoelt ie denk ik ;)
goudvissen in een pc ? Hehe zou wel gave mod zijn :7

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op zaterdag 08 september 2001 23:42 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

Waterscherm?
idd :?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Redboost
  • Laatst online: 23-11-2024
Nog een tip voor 't spuiten, Doe dat in een zeer goed geventileerde ruimte, en probeer dan nog zo weinig mogelijk van die zooi in te ademen.. die troep is nogal schadelijk voor de hersenen.. Verder is spuiten wel 't mooiste.. :)

En voor de LCD's is standaard (freeware) software op 't net te vinden..

veel suc6, en als ie af is moet je wel de piq's posten he..

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

ik zou geen neon gebruiken als backlight, maar CCFL dat is goedkoper en het wordt dan niet zo warm in je pc

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Pagina: 1