Van verdeeldoos eerste verdieping naar nieuwe dakopbouw bore

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0twee0
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 31-10-2024
Goedenavond,

Ik wil stroom aanleggen in nieuwe dakopbouw.
Het gaat om 2 stopcontacten voor de cv en mechanische ventilatie.
Deze wil ik vanaf een verdeeldoos in plafond 1e verdieping omhoog boren en dan infresen in vloer dakopbouw naar cv en ventilatie.

Ik denk dat ik nog een aardig gat ga moeten hakken om een bocht kwijt te kunnen zodat ik vlak door mijn vloer door gevreesde sleuf kan of is er een andere manier.

Ps ze zijn met trapgat zagen door deze leiding heen gegaan ik moet deze dus herstellen.
Ik kom er niet meer bij aan zijkant van trapgat want daar is de stalen trapgat versteviging gemonteerd.

Mvg Mike.

Beste antwoord (via 0twee0 op 12-03-2024 15:56)

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:26
Foto’s en tekening of schets helpen om het duidelijk te krijgen. Je plan klinkt niet verkeerd alleen moet je de bocht wel goed kunnen maken inderdaad. Anders voorbereide flexie buis gebruiken met draden er al in de dekvloer?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:26
Foto’s en tekening of schets helpen om het duidelijk te krijgen. Je plan klinkt niet verkeerd alleen moet je de bocht wel goed kunnen maken inderdaad. Anders voorbereide flexie buis gebruiken met draden er al in de dekvloer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:43
0twee0 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:53:
Ps ze zijn met trapgat zagen door deze leiding heen gegaan ik moet deze dus herstellen.
Ik kom er niet meer bij aan zijkant van trapgat want daar is de stalen trapgat versteviging gemonteerd.
Wie zijn "ze"? is dat een bedrijf? dan mogen die het oplossen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0twee0
Er moest een trapgat gezaagd worden voor de dakopbouw vanwege een vaste trap.
Bedrijf is niet aansprakelijk zij kunnen niet voorkomen dat ze daar doorheen zagen het is in beton gegoten installatiebuis.
Er staat altijd in de kleine lettertjes dat ze daarvoor niet aansprakelijk zijn.
Het zou natuurlijk ook al te mooi zijn als ze eerst even een elektricien langs sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0twee0
Flexbuis lijkt idd de beste oplossing, schuin boren