Wijziging User Review - Moosiemo muzzracing

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moosiemo
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 16-09 10:59
Wijziging User Review - Moosiemo muzzracing

Beste, bij deze vraag ik een wijziging voor mijn laatste drie V&A-beoordeling aan, alle drie van genoemde partij.

Heb geboden op een moederbord van muzzracing via een veiling die zondag afliep. Had inmiddels ook een mooi moederbord voor een mooie prijs bij mij in de buurt gevonden en zondag opgehaald. Dus ik kijken later op de avond of er misschien een goed dealtje te vinden is op een processor voor de aanstaande build en zie dat ik de veiling van muzzracing heb gewonnen. Ik stuur hem diezelfde avond nog een berichtje terug met mijn excuses voor mijn late bericht want hij had mij rond 2 uur in de middag al iets gestuurd. Ook liet ik weten dat ik al iets anders had gevonden en moest af zien van zijn product met nogmaals mijn excuses.

Weet zelf hoe verveld het kan zijn, heb dat inmiddels zelf al vaak genoeg gehad, maar de volgende dag (vandaag) word ik wakker met een boos bericht en een negatieve reactie op mijn profiel en word ik uitgemaakt voor ''respect lose sukkel''. Nou is dat niet het ergste wat ik heb gehoord en vond het eerder grappig, maar toch. Heb nog nooit eerder een negatieve V&A-beoordeling geschreven, (bovendien nog nooit uitgescholden op Tweakers) maar dit was een goede kandidaat voor de eerste. Als je iemand uitscheld lijkt me een redelijke rede voor een 1-ster in communicatie beoordeling.

Had dit wel zien aankomen maar kort daarna heeft muzzracing ook een V&A-beoordeling bij mij achtergelaten, 10 minuten later, nog één, 5 minuten later nog één. Maar dat is niet alles want in de beoordelingen heeft hij het over dat ik dagen niet bereikbaar ben en dat hij mij aanspreekt op mijn gedrag, maar ik heb hem in totaal 1 bericht gestuurd, diezelde dag nog. Meneer heeft mij 3 keer beoordeeld over alle 3 de vlakken gebaseerd op 1 bericht die ik hem heb gestuurd 8)7

Ik weet niet of de moderators mijn gesprek met muzzracing kunnen lezen, anders zou ik het graag met jullie willen delen.

Hoop van jullie te horen!

Mvg Moos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geen transactie, review verwijderd.
Om escalatie te voorkomen: ga dan aub ook niet zelf 1-ster review teruggeven, dan wordt het een ping-pong reactie waarbij wij de boel mogen opruimen...

[ Voor 83% gewijzigd door Microkid op 11-03-2024 20:56 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.