edpnet gehackt

Pagina: 1
Acties:
  • 809 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuur Draak
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-09 19:32
edpnet mailing:
Beveiligingsmelding en tijdelijk beperkte toegang tot uw edpnet account
Beste Klant,

We hebben vastgesteld dat onbevoegden zich toegang hebben verschaft tot de administratieve systemen bij edpnet door een cyberaanval.

[ Voor 3% gewijzigd door Vuur Draak op 11-03-2024 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
* knip*. Mag wat minder bot.

Het stond trouwens ook al op de frontpage: nieuws: Edpnet schakelt klantinlogsystemen uit na cyberaanval, geen data gest...

[ Voor 98% gewijzigd door rens-br op 11-03-2024 23:37 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuur Draak
Ja inderdaad dat was mijn melding, dat frontpage bericht kwam na mijn melding inderdaad.
* knip*

[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 11-03-2024 23:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Dit is een discussieforum. Als je de frontpage wilt tippen hebben ze het linkje "Tip de redactie". Vandaar mijn verbazing over de leegte van je openingspost.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuur Draak
Room42 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 22:29:
Dit is een discussieforum. Als je de frontpage wilt tippen hebben ze het linkje "Tip de redactie". Vandaar mijn verbazing over de leegte van je openingspost.
Dankjewel voor het wijzen in de juiste richting. Dat had je misschien in je eerste reactie ook al kunnen doen ipv zo een korte botte reactie, maar in elk geval ben ik nu wel weer een stuk wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Noah, je bent niet nieuw, dat had ik wel gecheckt. Des te groter mijn verbazing. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:45

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

@Vuur Draak bedankt voor je melding. Inmiddels heeft @Room42 je op een niet zo'n subtiele manier verwezen naar de juiste plek en staat er een artikel online. Hier kan dan wel een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.