Toon posts:

Luxman L-81

Pagina: 1
Acties:
  • 394 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ben voor een lange tijd een trouwe bezitter geweest van de Luxman L-81. Maar naar een toch wel langere tijd begon hij enig geluid te vertonen in de vorm van ruis:(

Nou is mijn vraag hoe goed of hoe slecht er ik aan heb gedaan om dat ding weg te doen.
ik weet dat het een hele goede versterker was maar ik had hem natuurlijk ook kunnen laten "reviseren"

Verwijderd

Topicstarter
Niet echt veel die hard audio kenners hier

Verwijderd

Maar wel veel mensen die wel geduld hebben.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:52

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zaterdag 08 september 2001 21:32 schreef socket het volgende:
Niet echt veel die hard audio kenners hier
Toch zeker 5 min. had je geduld.. das veel... ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 september 2001 21:34 schreef quadraplex het volgende:
Maar wel veel mensen die wel geduld hebben.
Had gewoon wat meer reacties verwacht

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Ik had 'm laten reviseren... Luxman is absoluut top. Als die AMP meer dan 1500,= nieuw heeft gekost was het zeker de moeite waard geweest. Ik heb eens een luistertest gedaan (CD spelers) tussen een Denon met Alpha Processing en een Luxman met buizen (!)... Die Denon klinkt al waanzinnig, maar als je Luxman hoort is de keuze gauw gemaakt ! En dat ding was uit 1986 of zo...

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 september 2001 21:56 schreef FreeRider het volgende:
Ik had 'm laten reviseren... Luxman is absoluut top. Als die AMP meer dan 1500,= nieuw heeft gekost was het zeker de moeite waard geweest. Ik heb eens een luistertest gedaan (CD spelers) tussen een Denon met Alpha Processing en een Luxman met buizen (!)... Die Denon klinkt al waanzinnig, maar als je Luxman hoort is de keuze gauw gemaakt ! En dat ding was uit 1986 of zo...
Dat zelfde had ik dus ook, eerst naar verschillende onkyo's geluisterd en denon's en zelfs rotel maar deze 2de hands!! kwam als top er uit. Veel ruimtelijker geluid en veel duidelijker. heb hem toen voor 350,- gekocht

edit/

Deze kostte nieuw 1200,-

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 21:27 schreef socket het volgende:
Ben voor een lange tijd een trouwe bezitter geweest van de Luxman L-81. Maar naar een toch wel langere tijd begon hij enig geluid te vertonen in de vorm van ruis:(

Nou is mijn vraag hoe goed of hoe slecht er ik aan heb gedaan om dat ding weg te doen.
ik weet dat het een hele goede versterker was maar ik had hem natuurlijk ook kunnen laten "reviseren"
Wat een vraag zeg. :)

Ben je blij met je nieuwe versterker?
- ja: dan heb je er goed aan gedaan.
- nee: dan heb je er slecht aan gedaan.

En nu?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 september 2001 22:16 schreef froppie het volgende:

[..]

Wat een vraag zeg. :)

Ben je blij met je nieuwe versterker?
- ja: dan heb je er goed aan gedaan.
- nee: dan heb je er slecht aan gedaan.

En nu?
Zo hee, bedankt voor die handige info :Z

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 22:18 schreef socket het volgende:

[..]

Zo hee, bedankt voor die handige info :Z
Ja wat wil je dan.
Blijkbaar heb je er spijt van dat je die amp hebt weggedaan. Als je dat niet had dan zou je je niet afvragen of het wel slim was.
Nou, koop dat ding dan terug (als je hem niet bij het grof-vuil hebt gezet) en reviseer hem alsnog.

Als je er geen spijt van hebt, waarom vraag je je dan af of het wel slim was?
Pagina: 1