Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Om mijn huidige, 10 jaar oude, desktop te vervangen wil ik graag een pc waarmee ik de aankomende jaren vooruit kan. Naast het gamen (City Skylines 2 en bijvoorbeeld shooters als Call of Duty: Modern Warfare III) werk ik ook veel op de pc. Ik wil daarom een LG ultrawide monitor 49 aanschaffen waarop ik mijn werklaptop kan aansluiten en tegelijk op het beeldscherm mijn eigen pc bedienen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil echt maximaal €1.500.- voor mijn pc uitgeven. Dit is dus excl. monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik ook nog graag wil is zo'n 2 TB extra waarop ik me foto's kan plaatsen. En ik zou graag Display Port willen hebben.
Ga je overklokken?
Ik weet niet eens wat het is...
Wat verwacht je van ons?
Ik ben zelf al aan de slag gegaan bij Kooiker Automatisering en kom op het volgende uit;
Processor : Intel Core i7 - 12700KF
CPU Koeling: be quiet! Dark Rock 5 Pro
Moederbord: Gigabyte B660M Gaming AC
Werkgeheugen: 32 GB DDR4 - Kingston FURY Beast
Opslagcapaciteit: 1 TB SSD - Samsung 980 PRO
Extra opslagcapaciteit: 2 TB SSD - N.t.b.
videokaart: GeForce RTX 4060 Ti - 8 GB
Voeding: 850 watt - be quiet! System Power 10
Zien jullie bijzonderheden? Of zijn er dingen die ik niet of juist wel moet doen?
Graag jullie reactie en expertise!
Om mijn huidige, 10 jaar oude, desktop te vervangen wil ik graag een pc waarmee ik de aankomende jaren vooruit kan. Naast het gamen (City Skylines 2 en bijvoorbeeld shooters als Call of Duty: Modern Warfare III) werk ik ook veel op de pc. Ik wil daarom een LG ultrawide monitor 49 aanschaffen waarop ik mijn werklaptop kan aansluiten en tegelijk op het beeldscherm mijn eigen pc bedienen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil echt maximaal €1.500.- voor mijn pc uitgeven. Dit is dus excl. monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik ook nog graag wil is zo'n 2 TB extra waarop ik me foto's kan plaatsen. En ik zou graag Display Port willen hebben.
Ga je overklokken?
Ik weet niet eens wat het is...

Wat verwacht je van ons?
Ik ben zelf al aan de slag gegaan bij Kooiker Automatisering en kom op het volgende uit;
Processor : Intel Core i7 - 12700KF
CPU Koeling: be quiet! Dark Rock 5 Pro
Moederbord: Gigabyte B660M Gaming AC
Werkgeheugen: 32 GB DDR4 - Kingston FURY Beast
Opslagcapaciteit: 1 TB SSD - Samsung 980 PRO
Extra opslagcapaciteit: 2 TB SSD - N.t.b.
videokaart: GeForce RTX 4060 Ti - 8 GB
Voeding: 850 watt - be quiet! System Power 10
Zien jullie bijzonderheden? Of zijn er dingen die ik niet of juist wel moet doen?
Graag jullie reactie en expertise!