Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Het is bdw Arjen.
Want dit is niet het enige wat op zich laat wachten Femme...
edit:
[no offense]
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Waarom is het zo moeilijk om die smileys toe te voegen?
bedoel je soms die andere smileys zoals deze:
Defunctus Deo Juvente
Aannames zijn fataal.
Smilies? Ik vind die oude smilies een beetje
. Ze zijn duidelijk aan vernieuwing
toe. Maar misschien ligt dat aan mij hoor
. Zou het niet leuk
zijn om je eigen smilies te maken
. Nou ja, zie maar
.
En ik vind die van jou le-lijk.Op zondag 09 september 2001 11:21 schreef Dr.Dokter het volgende:
Eh..[afbeelding] Smilies? Ik vind die oude smilies een beetje [afbeelding]. Ze zijn duidelijk aan vernieuwing [afbeelding] toe. Maar misschien ligt dat aan mij hoor [afbeelding]. Zou het niet leuk [afbeelding] zijn om je eigen smilies te maken [afbeelding]. Nou ja, zie maar [afbeelding].
No offence verder.
Maar het zou wel fijn zijn idd als Arjen/Jorma ze er bij de volgende versie inzet.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
ik vind je webicon ook lelijk, zeg ik toch ook nix vanOp zondag 09 september 2001 11:29 schreef pier het volgende:
[..]
En ik vind die van jou le-lijk.
No offence verder.
Maar het zou wel fijn zijn idd als Arjen/Jorma ze er bij de volgende versie inzet.
Verwijderd
weet je wat triest is, een inhoudsloze flame geven in LA op een hele logische vraag als je niet weet waar je over praat, het is toevallig zo dat al in Januarie er smileys in GoT zaten die niet in dat lijstje stonden.. tjah.. das nou ongeveer 9 maanden terugOp zondag 09 september 2001 12:02 schreef Zinuz het volgende:
Zeuren om smilies???
ajb zeg kan het nog triester
Hij kan toch even die ene php openen en dan die regels toevoegen.. toch?
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Ik schrok even van je mening, maar nadat ik op je huisje had geklikt wist ik weer dat over smaak niet te twisten valtOp zondag 09 september 2001 11:29 schreef pier het volgende:
[..]
En ik vind die van jou le-lijk.
No offence verder.
.
Ja, dat is Android, die doen dat soort zaken. Daar is het dus ook aan gevraagd om dat te doen.Op zondag 09 september 2001 13:31 schreef laupro het volgende:
Wie heeft er hier toegang tot de broncode van deze site??
Hij kan toch even die ene php openen en dan die regels toevoegen.. toch?
Aannames zijn fataal.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
LOL, die zit! 1-0Op zondag 09 september 2001 15:08 schreef Dr.Dokter het volgende:
[..]
Ik schrok even van je mening, maar nadat ik op je huisje had geklikt wist ik weer dat over smaak niet te twisten valt [afbeelding].
Enne over die smileys. Laupro en Femme hebben gelijk imho. Ik weet ze allemaal uit me hoofd, die lijst bekijk ik ook niet meer. Maar aan de andere kant horen ze er wel in...
Verwijderd
Ik vind dat je gelijk hebt,Op zondag 09 september 2001 15:35 schreef Captain Pervert het volgende:
Vooralen
roeleren, maar ik vind
lelijk, uit de toon en overbodig. Maar goed, laten we het daar maar niet over gaan hebben, smaken verschillen.
Waarom is er trouwes geen 'vette grijns' smiley zoals deze:
?
Verwijderd
http://www.sassiessite.f2s.com/smilies.htm
[alleen voor degene die de site nog niet kent... weinigen denk ik]
Android claimt dat Topix helemaal template-based is, dan kun je die smilies dus gewoon zelf in de template toevoegen...Op zondag 09 september 2001 15:18 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ja, dat is Android, die doen dat soort zaken. Daar is het dus ook aan gevraagd om dat te doen.
Hmz. Dan ben ik misschien verkeerd geïnformeerd. Ik zal nog eens navraag doen.Op zondag 09 september 2001 16:54 schreef Onno het volgende:
[..]
Android claimt dat Topix helemaal template-based is, dan kun je die smilies dus gewoon zelf in de template toevoegen...
Aannames zijn fataal.
Topix is dus WEL van Android en niet van 'ons'Op zondag 09 september 2001 17:49 schreef WebBitch het volgende:
is topix template based? shit man jullie moeten het echt verkopen wordt je rijkkkkkk
1. Dat is mijn eerste php brouwsel.Op zondag 09 september 2001 15:08 schreef Dr.Dokter het volgende:
[..]
Ik schrok even van je mening, maar nadat ik op je huisje had geklikt wist ik weer dat over smaak niet te twisten valt [afbeelding].
2. Ik heb simpelweg geen tijd/zin om het af te maken.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
ik spreek ook tegen degene van wie het is, maar ik zeg maar je want ik weet niet wie de makers allemaal zijnOp zondag 09 september 2001 17:53 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Topix is dus WEL van Android en niet van 'ons'.