Pc speakers voor honderd euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 06:46
Goedemiddag allen,

Ik heb afgelopen november (goh) een scherm gekocht zonder ingebouwde boxjes, en gezien mijn verjaardag bijna is dacht ik, leuk, eindelijk een cadeautje.

Vervolgens ga ik zoeken, en zie ik dat er eigenlijk alleen maar oude sets bestaan in de pricewatch. Mis ik iets of worden boxjes niet meer verkocht?

Eisen: aansluitbaar aan mijn mobo (denk via 3.5mm?), of via usbA/C, of bluetooth.

Audio kanalen 8 (7.1)
Audio-aansluitingen Analoog (uitgang)
Audiochip Realtek ALC1200

Het is een asrock x570 gaming phantom 4

Hebben mensen hier een tip?
Max 100 euro.

Kwam creative pebble pro tegen, maar die zijn niet in belgie of Nederland te koop (ja, oke, importeren kan maar beetje zonde vh geld).

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:28

FeaR

In GoT we trust

99ruud99 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 23:10:
Vervolgens ga ik zoeken, en zie ik dat er eigenlijk alleen maar oude sets bestaan in de pricewatch. Mis ik iets of worden boxjes niet meer verkocht?
"Niet meer verkocht" zou mijn conclusie zijn als het aanbod nul was, niet de ouderdom van producten.
Kwam creative pebble pro tegen, maar die zijn niet in belgie of Nederland te koop (ja, oke, importeren kan maar beetje zonde vh geld).
Ik zal het topic verplaatsen naar Beeld en geluid koopadvies maar het is echt met hakken over de sloot en die hakken zijn eigenlijk dan nog nat.... Een short list van één product wat gewoon bij Amazon.nl beschikbaar is. Waarbij ik genoeg ander aanbod krijg als ik de bekendere merken als "Logitech" of "Edifier" door Google dan wel de Pricewatch haal.
Eisen: aansluitbaar aan mijn mobo (denk via 3.5mm?), of via usbA/C, of bluetooth.
Dit doet mij ook niet echt overtuigen van gedegen eigen onderzoek...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 06:46
Haha true, mijn onderzoek is een ramp, doordat ik voornamelijk in de pricewatch en reddit bezig was, hoopte hier wat betere opties te krijgen voor waar ik naar moet kijken.

Ben gewend aan interne speakers, en was helaas overtuigd geraakt door de reden 'externe zijn altijd beter'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meloenen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:21
https://tweakers.net/pc-speakersets/vergelijken/

Genoeg setjes onder de 100 euro.