iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Vraag
Alle reacties
1,5 jaar geleden heb ik er zelfs 1 voor 30 euro kunnen bemachtigen via Marktplaats, maar ik kwam er wel achter dat het om een refurbished exemplaar ging. Deze gebruik ik sindsdien en m’n oude kon ik voor 85/90 euro verkopen, terwijl ik die 3,5 jaar in gebruik had. Overigens had ik die overgenomen van een mede-Tweaker.
Je moet inderdaad oppassen voor imitaties. Zeker een gebruiker die net 2 weken actief is zou ik niet vertrouwen.
Je moet inderdaad oppassen voor imitaties. Zeker een gebruiker die net 2 weken actief is zou ik niet vertrouwen.
[ Voor 38% gewijzigd door syltheboy op 11-03-2024 01:38 ]
Of anders een lading gestolen exemplaren? Ik zou het niet doen.
Precies, dan al helemaal niet.Commendatore schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:26:
Of anders een lading gestolen exemplaren? Ik zou het niet doen.
Ging mij er meer om dat het me niet verbaasd als er namaak in omloop is, terwijl ik daar niet zozeer van op de hoogte was. Bij de AirPods is het overduidelijk aan de orde.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Er zijn soweiso namaak in de omloop, echter is de Apple Pencil ook een product die mensen denken nodig te hebben, vervolgens erachter komen dat ze de pencil helemaal nooit gebruiken.. (:
zo belanden ze op marktplaats en is het toch fijner als je er 70 euro voor vangt ipv niet gebruiken.
Als je vraagt om aankoop bon en serienummer checked, zal het wel goed komen toch?
Voorkeur gaat dan wel naar ophalen ipv verzenden uiteraard.
zo belanden ze op marktplaats en is het toch fijner als je er 70 euro voor vangt ipv niet gebruiken.
Als je vraagt om aankoop bon en serienummer checked, zal het wel goed komen toch?
Merk dat men zegt (en ik vind het dan leuk om iedereen maar gelijk een berichtje te sturen): 'Je ziet toch een serienummer?' Ja, wie zegt dat jij mij die gaat sturen dan?Noisyplate schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:35:
Er zijn soweiso namaak in de omloop, echter is de Apple Pencil ook een product die mensen denken nodig te hebben, vervolgens erachter komen dat ze de pencil helemaal nooit gebruiken.. (:
Kortom: ik wacht even op een goede deal of op Pencil 3, wellicht doet dat nog iets met de prijs van de Pencil 2.
Als mensen moeilijk doen, zou ik sowieso niet bij ze kopenTHE_BASE schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:47:
[...]
Merk dat men zegt (en ik vind het dan leuk om iedereen maar gelijk een berichtje te sturen): 'Je ziet toch een serienummer?' Ja, wie zegt dat jij mij die gaat sturen dan?
Kortom: ik wacht even op een goede deal of op Pencil 3, wellicht doet dat nog iets met de prijs van de Pencil 2.
Pencil 3 zal wellicht nog wel even op zich laten wachten, gezien ze net eentje met usb-c aansluting hebben uitgebracht, deze is wat goedkoper maar mist wat functies volgens mij.
Tenzij je de pencil 2 gaat gebruiken voor tekenen is die goedkopere misschien een optie voor je
Pagina: 1