Chello zuigt hard!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:00

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Topicstarter
Ik heb hier dus chello kabel internet... was er tot voor kort ook zeer tevreden mee... maar tegenwoordig is t niet meer normaal sloom...

Was in mei de gemiddelde dl-snelheid van een 5 mb testbestand van de upc server nog ongeveer 175 kb/s.. tegenwoordig moet ik het doen met een schrale 30 kb/s (en dat is dan van de chello server... dus echt maximaal.. op internet mag ik al blij zijn met 15 k/s) |:(

Volgens chello is deze snelheid gewoon voldoende en heb ik nix te klagen.. gewoon mn snelheid 6 x zo kut maken en dan zeggen dat ik nix te klagen heb... :r

Zijn er meer mensen bij wie de snelheid nu echt nieet meer te pruimen is?? Ik word echt helemaal gek.. heb net al een paar boze meeltjes gestuurd.. maar volgens mij gaat dat geen kut uitmaken... :(

100 piek/maand voor internet dat misschien net iets sneller is dan isdn is gewoon pure afzetterij...

Zo dit moest ik gewoon ff kwijt...

Specs | Audioscrobbler

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:18
Ik heb precies hetzelfde probleem, vroeger supersnel nu supertraag. Ik zit in Gelderland.

Verwijderd

dan zeg je het toch lekker op man en ga je lekker inbellen

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 21:09 schreef Sappie het volgende:
100 piek/maand voor internet dat misschien net iets sneller is dan isdn is gewoon pure afzetterij...
Bullshit, jij betaalt het toch? Als je het écht erg vindt ga dan maar over naar isdn en zeg chello op.
Maar dat doe je ook niet, want dan moet je telefoontikken gaan betalen, en dat wordt wel meer daan 100 piek per maand.

• Sappie

Sappie

Topicstarter
Ik zit in Noord brabant... HUB HM14... tis gewoon echt om te huilen...

http://test.brabant.upc.nl/resultaten/hub/nu.html

Specs | Audioscrobbler

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:18
Ik kan chello wel opzeggen maar die telefoonrekening is niet te betalen en er zijn geen alternatieven hier, ook geen ADSL. Maar dat ze de enige zijn en ik zelf kies om het toch maar te nemen wil nog niet zeggen dat het supertraag mag zijn. Vroeger was het prima, nu niet meer.

• Sappie

Sappie

Topicstarter
Op zaterdag 08 september 2001 21:16 schreef Pc123 het volgende:
Ik kan chello wel opzeggen maar die telefoonrekening is niet te betalen en er zijn geen alternatieven hier, ook geen ADSL. Maar dat ze de enige zijn en ik zelf kies om het toch maar te nemen wil nog niet zeggen dat het supertraag mag zijn. Vroeger was het prima, nu niet meer.
Inderdaad... Als je kijkt naar de prestaties in verschillende andere hubs dan zie je dat veel andere mensen die ook 100 piek/maand dokken wel internet krijgen met een snelheid zoals t vroeger hier ook was..

Specs | Audioscrobbler

Verwijderd

Kijk ff in de topiclist en zie dat er al topics lopen.
Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.