Hallo allemaal!
Ik zou graag advies willen hebben over de aanschaf van een (budget) game pc. Op dit moment heb ik een Lenovo Legion 5 gaming laptop met de volgende specs:
- Intel Core i7-10750H CPU @ 2.60GHz processor
- NVIDIA GeForce RTX 2060 videokaart
- 500gb SSD (merk SKHynix?)
- 16GB RAM (2x 8GB Samsung DDR4)
Ik moet de laptop helaas weer terug geven aan de eigenaar en ben dus op zoek naar een PC (dus geen laptop) met soortgelijke of wat betere specs. Hier kom ik dus op het punt waar ik geen verstand van heb. Ik kan met de huidige specs prima de spellen spelen die ik speel:
- Fifa 23 / FC24 (net aan)
- Cities Skylines
- Lego 2K Drive
- Forza Horizon 4 en 5
- Anno 1800
- meer van dit soort spellen. Geen zware shooters dus (behalve af en toe GTA V)
(4K gamen is niet per se nodig)
Mijn budget voor een PC is tussen de €500 en €750. En de vraag is vooral, is dit mogelijk met hetgeen ik hierboven beschreven heb? Bij voorkeur ook met iets meer opslag ruimte (a)
Alvast zeer vriendelijk bedankt en als ik informatie niet heb gegeven, laat het vooral weten!!
Ik zou graag advies willen hebben over de aanschaf van een (budget) game pc. Op dit moment heb ik een Lenovo Legion 5 gaming laptop met de volgende specs:
- Intel Core i7-10750H CPU @ 2.60GHz processor
- NVIDIA GeForce RTX 2060 videokaart
- 500gb SSD (merk SKHynix?)
- 16GB RAM (2x 8GB Samsung DDR4)
Ik moet de laptop helaas weer terug geven aan de eigenaar en ben dus op zoek naar een PC (dus geen laptop) met soortgelijke of wat betere specs. Hier kom ik dus op het punt waar ik geen verstand van heb. Ik kan met de huidige specs prima de spellen spelen die ik speel:
- Fifa 23 / FC24 (net aan)
- Cities Skylines
- Lego 2K Drive
- Forza Horizon 4 en 5
- Anno 1800
- meer van dit soort spellen. Geen zware shooters dus (behalve af en toe GTA V)
(4K gamen is niet per se nodig)
Mijn budget voor een PC is tussen de €500 en €750. En de vraag is vooral, is dit mogelijk met hetgeen ik hierboven beschreven heb? Bij voorkeur ook met iets meer opslag ruimte (a)
Alvast zeer vriendelijk bedankt en als ik informatie niet heb gegeven, laat het vooral weten!!