Hallo allemaal,
Ik hoop op wat hulp bij het uitzoeken van een nieuwe TV.
Ik zoek een?
65 inch tv voor in de woonkamer. Overdag wordt hij zelden gebruikt dus zonlicht is niet een probleem.
Wat is je budget?
Mijn richtlijn is €1000, maar als er een veel betere optie voor een beetje extra (<€1300) is, zou dat ook kunnen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bijna exclusief films en series te kijken (van streaming services en uit andere bronnen), wel in 4K en soms HDR.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb in verschillende winkels gekeken, en op Tweakers, Reddit, en RTINGS reviews bekeken. Hier heb ik verschillende opties gevonden, zoals:
- uitvoering: LG 65QNED816RE Zwart / uitvoering: LG 65QNED866RE Zwart
- uitvoering: Philips The One 65PUS8808 Zwart
- uitvoering: Samsung QLED Q74C 65" Zwart / uitvoering: Samsung QLED Q80C 65" Zilver
- uitvoering: Sony Bravia KD-65X85L Zwart
- Media Markt had de Hisense 65U72KQ staan voor €1029
Welke vragen heb je hier nog over?
Eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer. Reviews en aanbevelingen elders (rtings, reddit) lijken ieder model rond deze prijs af te raden, behalve (bijna) niet verkrijgbare TCL of Hisense TVs. Ook kan ik voor sommige TVs weinig info vinden wegens wisselende typenummers, is een Hisense U72KQ bijvoorbeeld de U7K?
In de winkel lijken deze TVs echter prima en (met hun voorbeeldvideos) amper voor elkaar onder te doen.
Concreet de vraag: heeft een duurdere TV hier meerwaarde, en zo ja, welke?
Ik hoop op wat hulp bij het uitzoeken van een nieuwe TV.
Ik zoek een?
65 inch tv voor in de woonkamer. Overdag wordt hij zelden gebruikt dus zonlicht is niet een probleem.
Wat is je budget?
Mijn richtlijn is €1000, maar als er een veel betere optie voor een beetje extra (<€1300) is, zou dat ook kunnen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bijna exclusief films en series te kijken (van streaming services en uit andere bronnen), wel in 4K en soms HDR.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb in verschillende winkels gekeken, en op Tweakers, Reddit, en RTINGS reviews bekeken. Hier heb ik verschillende opties gevonden, zoals:
- uitvoering: LG 65QNED816RE Zwart / uitvoering: LG 65QNED866RE Zwart
- uitvoering: Philips The One 65PUS8808 Zwart
- uitvoering: Samsung QLED Q74C 65" Zwart / uitvoering: Samsung QLED Q80C 65" Zilver
- uitvoering: Sony Bravia KD-65X85L Zwart
- Media Markt had de Hisense 65U72KQ staan voor €1029
Welke vragen heb je hier nog over?
Eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer. Reviews en aanbevelingen elders (rtings, reddit) lijken ieder model rond deze prijs af te raden, behalve (bijna) niet verkrijgbare TCL of Hisense TVs. Ook kan ik voor sommige TVs weinig info vinden wegens wisselende typenummers, is een Hisense U72KQ bijvoorbeeld de U7K?
In de winkel lijken deze TVs echter prima en (met hun voorbeeldvideos) amper voor elkaar onder te doen.
Concreet de vraag: heeft een duurdere TV hier meerwaarde, en zo ja, welke?