DVD opeens stotterend.... plz help!?

Pagina: 1
Acties:

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:10
Ik heb al een tijdje kunnen genieten van mijn DVD-speler (zonder hapering nix aan de hand) en nu opeens is mijn geluid/beeld fucked, ik gebruik nog steeds dezelfde drivers ed ed ed....

winXP
PowerDVD 3.0
TNT II m64 32meg
Alles staat goed (heb meerdere topics bekeken)
Liteon 16x 48x DVD-speler

Ik snap er echt nix van, nu doet ie echt vaag, wie kan mij helpen want ik heb een huur DVD en ik wil niet graag een tientje voor nix uitgeven ;)
Plz, uit de search heb ik nix bruikbaars kunnen halen....

Bij voorbaat dank

• HielkeJ
  • Niet online
formatje..

• FailFr8er
Op zaterdag 08 september 2001 21:07 schreef Hielkej het volgende:
formatje..
Heb ik vorige week al gedaan, en daarna relaxed "UNBREAKABLE" kunnen kijken....

But thanks for ur advice

• FailFr8er
Ik kik misschien een beetje snel, maar ik wil graag mn DVD kijken met een paar vrienden (die hier nu achter me aan het SSB'en zijn op mijn N64, maar daar gaat et topic nie over) plz, I need help....

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:01

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

DMA?
andere progjes aan het lopen?

• FailFr8er
Op zaterdag 08 september 2001 21:32 schreef Vae_Victis het volgende:
DMA?
andere progjes aan het lopen?
DMA staat allemaal goed, en geen andere progjes.....IK WORD HIER GEK!? Ik kon namelijk een week geleden nog normaal DVD'tjes kijken.....

Verwijderd

Je hebt een huur-DVD, zit het schijfje niet helemaal onder de krassen?? (ik heb echt een hekel aan mensen die een DVD als bierviltje gebruiken)

Anders als het met al DVD's zo is, en echt alles is precies hetzelfde, dan moet er iets met de hardware niet meer goed zijn, ik zou zeggen de DVD-Rom.

Tip probeer eens heel de DVD te kopieren naar de harde schijf (met bv Dodstrip of een ander tooltje) en dan die bestanden af te spelen. Dan kun je namelijk nagaan of het aan de DVD-Romspeler ligt. Verwijder na de hand de bestanden wel van de harde schijf, want die staan daar nu illegaal!!! (denk aan het copyright, de DVD is van de videotheek)

Succes!!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:01

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Je hebt ook niet een andere dvd film bij de hand?
Zo ja, stottert die ook?

• FailFr8er
Andere DVD is ook fucked

• FailFr8er
Ok, that's it, ik ga WEER een formatje doen.....

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-03 11:47
uhhh hehe. koop lekker een standalone. Geef zon 600 piek uit. Heb je beter beeld (mits goede tele) en dit soort gekloot niet. Ik heb die dvd-rom speler alleen om ze van de videotheek te rippen naar svcd. Ga echt niet op een 17" naar een film kijken pfff 8-) *D
Pagina: 1