Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEasterEgg
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-07 17:47
Als ik mijn pc opstart en ik doe niet al mijn schermen aan, blijft de pc zoeken naar het scherm dat niet aan staat.
Het is super vervelend, want mijn setup bestaat dus uit 2 monitoren naast elkaar en een televisie, maar de televisie staat niet altijd aan. Nou lijkt het dat mijn pc dus wel gaat zoeken naar signaal van de tv en doet een cycle lijkt wel en gaat mijn monitor even uit voor 2 seconden, precies genoeg om je van de baan te crashen en je race te verneuken. Is er iemand die die cycle uit kan zetten of een andere oplossing heeft. Ik dank u zeer.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Geforce Experience.

-Ik heb geprobeerd kabels te vervangen maar dat maakte geen verschil.
-Andere poorten gebruikt in de GPU.
Kijk het is een inkoppertje om te zeggen zet al je schermen aan maar tv gebruikt wel aardig stroom, dus liever niet.

Beste antwoord (via BlackEasterEgg op 01-10-2024 21:49)

• RobbertBink
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-09 18:24
Al oud, maar mocht je er last van hebben. Ik had hetzelfde met een TV, omdat uit niet echt uit is blijkbaar. Daarom heb ik een HDMI switch gekocht. Een paar euro op Ali. Deze kan ik dus switchen met een knopje naar mijn 2e (niet bestaande TV) poort en aangezien daar niets op zit, is er dus ook geen signaal en zoek je PC ook niet verder. Het is wat omslachtig, je zet de TV uit en moet op het knopje van de switch drukken (en bij aan nogmaals) maar het was de enige oplossing die ik kon vinden. Misschien heb je er iets aan ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RobbertBink op 01-10-2024 21:51 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• RobbertBink
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-09 18:24
Al oud, maar mocht je er last van hebben. Ik had hetzelfde met een TV, omdat uit niet echt uit is blijkbaar. Daarom heb ik een HDMI switch gekocht. Een paar euro op Ali. Deze kan ik dus switchen met een knopje naar mijn 2e (niet bestaande TV) poort en aangezien daar niets op zit, is er dus ook geen signaal en zoek je PC ook niet verder. Het is wat omslachtig, je zet de TV uit en moet op het knopje van de switch drukken (en bij aan nogmaals) maar het was de enige oplossing die ik kon vinden. Misschien heb je er iets aan ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RobbertBink op 01-10-2024 21:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEasterEgg
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-07 17:47
goed idee.