Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco64
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 29-08-2024
Mijn vraag Ik zoek heel eenvoudige uitleg of en zo ja het mogelijk is om een galaxy S21 aan een touchscreen monitor te koppelen.
Heb het nu met een samsung tablet gekoppeld, maar vind dat scherm nog wat klein, en ik krijg het niet voor elkaar om daar twee vensters naast elkaar in te openen .
Heb in de auto ruimte zat om een 21 of 24 inch monitor vast te monteren.
Gebruik het ding hoofdzakelijk voor navigatie en spotify muziek.
Monitor wil ik dan wel verticaal monteren.
Zit ik nog met de voeding vande monitor zie wel dat 12 volt mepschermen aardig aan de prijs zijn.
Heel veel snap ik er niet van, heb pas een paar maand een mobiel,

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wat opgezocht maar vooral oudere info gevonden.
...

Beste antwoord (via Remco64 op 10-03-2024 20:47)

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Remco64 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:50:
Heb in de auto ruimte zat om een 21 of 24 inch monitor vast te monteren [...] voor navigatie en spotify muziek.
Ben je de Hulk dat je een 24 inch scherm voor spotify bedienen nodig hebt? Of rij je in een Sherman Tank, dat je daar uberhaupt ruimte voor in de auto hebt. :+
In dat geval zou ik al helemaal niet gaan zitten rotzooien met mobiel en/of touchscreen gebruik achter het stuur, die seconde dat jij je twee schermen naast elkaar probeert te krijgen rij je iemand dood, maargoed.
* Ischium Mompelt iets met wat er mis is met ouderwets gewoon radio..
Dit is sowieso niet mogelijk. Samsung DEX ondersteunt alleen Landscape modus voor externe beeldschermen. Je kan hem wel verticaal monteren, maar je krijgt gegarandeerd last van je nek. :P Is dat geen belemmering, dan is waar je naar op zoek bent een monitor met Usb-C input. Als je in de pricewatch filtert op touch-input en op 21-24 inch, dan blijft er eentje over. Dus die keuze is dan snel voor je gemaakt.

Als een maatje minder ook mag staat bol.com, Amazon, en ome AliExpress vol met portable touchscreen monitoren. Deze kunnen vaak hun voeding van de host (je smartphone) krijgen, of via een 2e usb aansluiting. Die is dan gewoon makkelijk te voeden met een usb socket voor de sigaretten aansteker. (gewone monitoren zoals die in de pricewatch zijn vaak 19v, dus dan moet je gaan kloten met voltages en transformers)

[ Voor 6% gewijzigd door Ischium op 09-03-2024 22:45 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Remco64 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 21:50:
Heb in de auto ruimte zat om een 21 of 24 inch monitor vast te monteren [...] voor navigatie en spotify muziek.
Ben je de Hulk dat je een 24 inch scherm voor spotify bedienen nodig hebt? Of rij je in een Sherman Tank, dat je daar uberhaupt ruimte voor in de auto hebt. :+
In dat geval zou ik al helemaal niet gaan zitten rotzooien met mobiel en/of touchscreen gebruik achter het stuur, die seconde dat jij je twee schermen naast elkaar probeert te krijgen rij je iemand dood, maargoed.
* Ischium Mompelt iets met wat er mis is met ouderwets gewoon radio..
Dit is sowieso niet mogelijk. Samsung DEX ondersteunt alleen Landscape modus voor externe beeldschermen. Je kan hem wel verticaal monteren, maar je krijgt gegarandeerd last van je nek. :P Is dat geen belemmering, dan is waar je naar op zoek bent een monitor met Usb-C input. Als je in de pricewatch filtert op touch-input en op 21-24 inch, dan blijft er eentje over. Dus die keuze is dan snel voor je gemaakt.

Als een maatje minder ook mag staat bol.com, Amazon, en ome AliExpress vol met portable touchscreen monitoren. Deze kunnen vaak hun voeding van de host (je smartphone) krijgen, of via een 2e usb aansluiting. Die is dan gewoon makkelijk te voeden met een usb socket voor de sigaretten aansteker. (gewone monitoren zoals die in de pricewatch zijn vaak 19v, dus dan moet je gaan kloten met voltages en transformers)

[ Voor 6% gewijzigd door Ischium op 09-03-2024 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
En denk je dat je auto nog door de APK komt met zo'n enorme plaat op je dashboard?

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remco64
Ischium schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 22:39:
[...]

Dank voor de uitleg
Neen grote begin 70 Amerikaan, dus ruimte zat , kleine restomod voor het interieur .
Maar als het alleen in landscape mogelijk is gaat het feest dus niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco64
guido66 schreef op zondag 10 maart 2024 @ 08:36:
En denk je dat je auto nog door de APK komt met zo'n enorme plaat op je dashboard?
Ding zit niet in de weg en ook nog eens geen APK meer nodig