k heb een thuiskantoor en gebruik een internetprovider via de kabel. De provider is tot nu toe betrouwbaar gebleken, maar ik heb een back-upverbinding nodig, aangezien het verlies van internetverbinding een grote impact op mijn bedrijf kan hebben. Idealiter via een 4G-simkaart die ik kan gebruiken met mijn draagbare 4G/5G Nighthawk-router. (5G zou fijn zijn, maar is niet het belangrijkste).
Idealiter iets dat ik overal in Nederland kan gebruiken en met onbeperkte data. Niet een contract met 'onbeperkte data' die dan toch beperkt wordt tot een bepaalde waarde in de kleine lettertjes van het contract, maar echt onbeperkte data. (Toegang in Duitsland en België zou fijn zijn, maar is niet cruciaal). Heeft iemand suggesties voor zo'n dienst in Nederland?
Idealiter iets dat ik overal in Nederland kan gebruiken en met onbeperkte data. Niet een contract met 'onbeperkte data' die dan toch beperkt wordt tot een bepaalde waarde in de kleine lettertjes van het contract, maar echt onbeperkte data. (Toegang in Duitsland en België zou fijn zijn, maar is niet cruciaal). Heeft iemand suggesties voor zo'n dienst in Nederland?