Ik wil nog een jaar of 3-4 blijven gamen op 1440p. Ik ben absoluut fan van upscaling, vooral DLSS, zeker met het oog op gebruik na die 3/4 jaar. Dankzij DLSS kan ik uberhaupt nu met mijn schamele RTX 2060 OC nog alles enigszins spelen op 30FPS medium settings. Ik heb nu een R5-5600 maar mijn moederbord kan een Ryzen 7 5700X aan, maar daar gaat dit topic niet over en tegen die tijd verdiep ik me wel weer opnieuw
Bedankt!
Ik heb een aantal heel specifieke vragen.
Ik heb een aantal heel specifieke vragen.
- Is de 7900 GRE een realistische optie? Denken jullie dat FSR even goed gaat worden en vooral evenveel geimplementeerd als DLSS?
- Zijn de AMD kaarten uberhaupt een goede keus als je graag single player games speelt met DLSS op 60FPS ipv competetieve online games?
- De huidige generatie consoles heeft 16GB shared memory. Op 1440P, gaat 12GB een probleem worden voordat de volgende generatie consoles uitkomt? Omdat de consoles op 2160P renderen denk ik dat ik op 1440P met 12GB deze generatie wel wegkom?
- Heeft iemand een artikel wat goed onderbouwd het geheugenmanagement van deze consoles (PS5/Xbox Series) analyseert en ons leert hoeveel van die 16GB er max naar VRAM kan in verschillende games en gebruikscenario's?
[ Voor 8% gewijzigd door TV_NERD op 09-03-2024 15:39 ]