Sinds de helpdesk van MyEnergi soms wat langzaam is hoop ik via dit forum hulp te kunnen krijgen en wat nuttige informatie achter te kunnen laten voor de mede Tweakers.
Mijn probleem:
Sinds de laatste software update krijg ik de error "installation limit" als de lader meer dan (ongeveer) 2kwh in de EV wilt stoppen. Waar de grens precies ligt weet ik niet.
Dit is goed te zien in eco mode. Met wat meer zon schakels de zappi uit met de error "installation limit". Als de zon even wat minder is gaat Zappi weer verder met laden.
Er verder geen instellingen gewijzigd, dus het is mij een raadsel waarom dit gebeurt.
Mijn instellingen:
Ik heb een 3*25a aansluiting.
Zappi supply grid settings:
Device limit: 24.6
Neutral limit: off
Import limit: 25a
Net phases: on
Power limit: off
Een Google naar de error zegt iets over g100 optie, maar die staat al uit.
Mijn vraag:
Heeft iemand vergelijkbare ervaringen sinds een software update? Enig idee hoe het probleem te omzeilen of op te lossen is?
Mijn probleem:
Sinds de laatste software update krijg ik de error "installation limit" als de lader meer dan (ongeveer) 2kwh in de EV wilt stoppen. Waar de grens precies ligt weet ik niet.
Dit is goed te zien in eco mode. Met wat meer zon schakels de zappi uit met de error "installation limit". Als de zon even wat minder is gaat Zappi weer verder met laden.
Er verder geen instellingen gewijzigd, dus het is mij een raadsel waarom dit gebeurt.
Mijn instellingen:
Ik heb een 3*25a aansluiting.
Zappi supply grid settings:
Device limit: 24.6
Neutral limit: off
Import limit: 25a
Net phases: on
Power limit: off
Een Google naar de error zegt iets over g100 optie, maar die staat al uit.
Mijn vraag:
Heeft iemand vergelijkbare ervaringen sinds een software update? Enig idee hoe het probleem te omzeilen of op te lossen is?
[ Voor 17% gewijzigd door AJediIAm op 09-03-2024 12:54 ]