Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Kostj01
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 25-06 21:37
Binnenkort komt men hier een Quatt duo block warmtepomp plaatsen.
Hiervoor moet een aparte groep (3 fasen) worden aangelegd in de meterkast, dat is op zich geen probleem, er is meer dan genoeg ruimte aanwezig in onze (3 x 25 A) aansluiting
De kabel zal zal via de vloer van de meterkast en dan door de fundering langs de garage worden ingegraven.
Aangezien ik het voorbereidende werk zelf wil uitvoeren heb ik de volgende vragen:
Welke kabel moet ik hiervoor gebruiken en welke werkschakelaar?
Ook wil ik een automaat in de meterkast met een kWh meter erop om het verbruik van de Quatt te monitoren?
Ik zie veel aanbod maar wat is de juiste keuze?
Het werk wordt overigens door een deskundige uitgevoerd, maar ik wil zelf mijn materiaal inkopen.

Beste antwoord (via Kostj01 op 24-03-2024 09:07)

• Makrolon
  • Registratie: September 2019
  • Nu online
Waarom vraag je niet bij quatt wat zij willen? Je kan wel een 3 fase b16 30mah aardlekautomaat voorbereiden (wat mi sowieso voldoende moet zijn) maar als hun zeggen altijd met b20 af te zekeren en dat ze anders geen garantie geven dat t goed gaat komen heb je t voor niks voorbereid.

13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | (Laadpaal) installateur, pb voor een offerte

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Makrolon
  • Registratie: September 2019
  • Nu online
Waarom vraag je niet bij quatt wat zij willen? Je kan wel een 3 fase b16 30mah aardlekautomaat voorbereiden (wat mi sowieso voldoende moet zijn) maar als hun zeggen altijd met b20 af te zekeren en dat ze anders geen garantie geven dat t goed gaat komen heb je t voor niks voorbereid.

13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | (Laadpaal) installateur, pb voor een offerte