Ik ben op zoek naar een slaapkamer TV om mijn huidige 32" TV te vervangen, die eigenlijk net te klein is. Ik wil deze vervangen voor een 43 inch exemplaar: uitvoering: Philips The One 43PUS8808 Zwart De TV zal vooral gebruikt worden om films en series te bekijken. Het is belangrijk dat SDR te forceren is, omdat HDR weergave op TV's in het lagere segment vaak veel te donker beeld weergeeft. Tevens ben ik geen fan van TV's met weinig dimming zones, dus zet dat dan ook liever gewoon uit. Het liefst ook een 120hz TV omdat dit verzekerd dat de TV 24p goed kan weergeven.
Dus mijn vraag is of huidige Phllps TV's goede TV's zijn en mijn bovenstaande wensen mogelijk zijn (SDR forceren en dimming zones uitzetten). Tevens zou het fijn zijn als de TV een beetje vlotjes zapt. Er zal een Ziggo CI+ kaartje in komen te zitten.
Dus mijn vraag is of huidige Phllps TV's goede TV's zijn en mijn bovenstaande wensen mogelijk zijn (SDR forceren en dimming zones uitzetten). Tevens zou het fijn zijn als de TV een beetje vlotjes zapt. Er zal een Ziggo CI+ kaartje in komen te zitten.
[ Voor 11% gewijzigd door MadDogMcCree op 09-03-2024 01:08 ]