Wij hebben vrijwel ons hele huis laten verbouwen. Nu zijn wij niet tevreden over de gelegde tegelvloer. Wij hebben aangegeven dat wij wilde dat het aan één stuk door gelegd zou worden. Volgens de aannemer was dit onmogelijk en moesten er omdat ons huis scheef is en hoogteverschillen heeft - volgens hem - dorpels tussen de kamers. Ze zijn begonnen in de woonkamer, hebben dit netjes doorgelegd naar de keuken en zijn daarna aan de andere kant van het huis begonnen te tegelen, terug richting de woonkamer. Terwijl wij hebben aangegeven toen ze waren gestopt in de keuken, dat we wilde dat ze daar verder zouden gaan met tegelen en dan naar achter zouden werken..
De naden lopen op geen enkele plek netjes naar elkaar toe. De dorpels zijn tot daar aan toe als het niet anders kan, maar dit had toch niet gehoeven? Ik vind het echt een vreselijk gezicht.
Wat kunnen wij nu doen?
Ben ik onredelijk dat ik dit écht niet goed vind?
Het was ook niet voordelig ofzo... Dus had echt wel vakwerk verwacht...
:strip_exif()/f/image/xS4qNPtQ46HJhMeYdbpfHfnQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FPtvdIwPjTt12s0hN1P4AmHu.jpg?f=fotoalbum_large)
De naden lopen op geen enkele plek netjes naar elkaar toe. De dorpels zijn tot daar aan toe als het niet anders kan, maar dit had toch niet gehoeven? Ik vind het echt een vreselijk gezicht.
Wat kunnen wij nu doen?
Ben ik onredelijk dat ik dit écht niet goed vind?
Het was ook niet voordelig ofzo... Dus had echt wel vakwerk verwacht...
:strip_exif()/f/image/xS4qNPtQ46HJhMeYdbpfHfnQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FPtvdIwPjTt12s0hN1P4AmHu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dYBbzpGmicxCfJObZTN7wS9e.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Saars op 08-03-2024 22:08 ]