Hoi allemaal,
Ik ben Phil en ben aan het knutselen geslagen.
Ik heb mezelf een mini actuator aangeschaft deze heeft een + & - draad voor zijn voeding.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KWw24aC8w7cqPf7c0PZEaIkj.jpg?f=user_large)
Als ik de voeding aansluit met + op + en - op - dan gaat hij uitschuiven.
Wissel ik de draden om dan schuift hij weer in.
Nu ben ik dus aan het zoeken naar iets dat ervoor kan zorgen dat ik dit dus vanop afstand kan doen.
Liefst tussen de 50-100m.
Als stroombron ga ik een powerbank gebruiken aangezien we dit meestal in een veld gaan gebruiken.
En dus met een simpele usb kabel kan ik dan stroom aan de actuator + relais of wat er ook voor gebruikt kan worden.
Wie o wie kan me hierbij helpen.
Heb me al suf zitten zoeken op google, modelbouw discord servers enz...
Ik ben Phil en ben aan het knutselen geslagen.
Ik heb mezelf een mini actuator aangeschaft deze heeft een + & - draad voor zijn voeding.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KWw24aC8w7cqPf7c0PZEaIkj.jpg?f=user_large)
Als ik de voeding aansluit met + op + en - op - dan gaat hij uitschuiven.
Wissel ik de draden om dan schuift hij weer in.
Nu ben ik dus aan het zoeken naar iets dat ervoor kan zorgen dat ik dit dus vanop afstand kan doen.
Liefst tussen de 50-100m.
Als stroombron ga ik een powerbank gebruiken aangezien we dit meestal in een veld gaan gebruiken.
En dus met een simpele usb kabel kan ik dan stroom aan de actuator + relais of wat er ook voor gebruikt kan worden.
Wie o wie kan me hierbij helpen.
Heb me al suf zitten zoeken op google, modelbouw discord servers enz...