Ik heb een iPhone 15 pro max ter waarde van €1700 retour gestuurd. Deze was gekocht bij *knip* Webwinkel zelf dus dit was met een verzendlabel van *knip* Webwinkel zelf waar ik niet op vermeld sta als afzender oid. Hierdoor kan je beargumenteren dat *knip* Webwinkel in dit geval de opdrachtgever van de zending was. Maar de zending is volgens *knip* Webwinkel niet aangekomen, ook al plaatst de track en trace hem in hun PostNL sorteercentrum in Waalwijk. Ik heb het afleverbewijs van PostNL goed bewaard. Echter kan ik zelf geen onderzoek laten starten bij PostNL omdat ik niet vermeld ben op het verzendlabel. Verder blijkt uit contact met PostNL dat *knip* Webwinkel ook geen onderzoek heeft gestart met PostNL. Ik heb meerdere malen contact gezocht met *knip* Webwinkel maar ze houden zich vast aan hun conclusie, die luidt dat ik geen geld terugkrijg, wanneer ik ze telefonisch contacteer, anders antwoorden ze namelijk niet meer. Ik hoop op deze manier mogelijk iemand hogerop met kennis van (wettelijke) zaken te bereiken die contact met mij kan opnemen. Anders laat *knip* Webwinkel mij geen andere keuze dan een verzoekschrift of dagvaarding op te stellen. Gezien ik niet de opdrachtgever van de retourzending ben heeft *knip* Webwinkel in feite het pakket opgehaald door middel van een vervoerder dus dit lijkt mij een grote slagingskans te hebben. Jammer genoeg ook veel extra kosten maar het gaat om €1700 dus dat is het wel waard.
[ Voor 11% gewijzigd door Yorinn op 08-03-2024 20:54 ]