Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08:55
Hallo allen.

Sinds 2021 ook in het cryptobootje gestapt.

Toen heb ik hoog aangekocht op een slecht moment.

Ik merkte dat ik toen ook alleen gekocht had door FOMO.

Al snel begon alles te zakken en heel zwaar te zakken.

Ik stond heel zwaar in het rood maar heb nooit iets verkocht omdat ik wel weet dat dit ooit goed komt.

Nu zijn we op het moment gekomen dat ik weliswaar terug in het groen sta.
Het is niet veel wat ik er extra aan verdien.

Ik heb geprobeerd om mij te verdiepen maar kom er al snel achter dat dit niet iets is wat voor mij weggelegd is.

Omdat ik het geld (vrij stevig bedrag) eventueel kan gebruiken door een verbouwing wil ik nu wel een soort strategie gaan opstellen.

Aangezien ik nooit getrade heb en of candles/charts begrijp zou ik graag mijn portfolio willen verkopen dit bedraagt ETH, SOL, BTC.

Meer ook omdat ik hier toch nooit veel mee ga verdienen simpelweg omdat ik het niet snap, en er ook niet mee bezig ben.

Dit bedrag zou ik vrij willen aankopen voor een stablecoin en hier wat staking van krijgen zonder al veel schommelingen te krijgen over het budget.

(Moest ik het geld nodig hebben kan ik dit nog altijd vrijwel meteen opnemen zonder eventueel verlies te hebben door actuele prijzen)

Moest er dan vervolgens nog eens een grote dip komen dan alles op een heel laag punt aan te kopen en dan terug verkopen bij de volgende ATH.

Ik denk dat dit mij meer rust gaat geven.

Echter merk ik dat ik door de FOMO weer op een punt gekomen ben dat ik niet wil verkopen door de gedachte wat als dit nog meer omhoog gaat... ?

Ik had in mijn hoofd een bepaald bedrag wat ik wil qua winstmarge en deze heb ik nog niet bereikt.

Hoe gaan jullie hiermee om en zijn er eventuele tips wat mij kunnen helpen met mijn beslissing nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Iedere maand 10% van je crypto saldo omzetten in stable coins? Dan bouw je langzaam je risico af maar profiteer je nog wel als het omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
Sethro schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:40:
Iedere maand 10% van je crypto saldo omzetten in stable coins? Dan bouw je langzaam je risico af maar profiteer je nog wel als het omhoog gaat.
Das inderdaad misschien geen slechte optie zo. 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 14:55
Sethro schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:40:
Of je maakt een iets sexyer variant waarbij je herbalanceert met cash en ook bijkoopt volgens bepaalde regels als er een dip komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
PlasticPimple schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 20:00:
[...]

Of je maakt een iets sexyer variant waarbij je herbalanceert met cash en ook bijkoopt volgens bepaalde regels als er een dip komt.
Cash bijkopen is geen optie heb dat geld nodig voor mijn verbouwing.

Daarom dat ik enkel met mijn huidig bedrag wil verder werken 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Je geeft aan dat je het bedrag eventueel kan gebruiken voor een verbouwing. Op een hardware wallet laten staan, deze cycle overslaan en de cycle van 2028/2029 pakken een optie? Hoef je niet naar om te kijken (behalve als je aangifte moet doen) en verder geen stress. Dat heb je immers zelf in de hand.

Heb je genoeg tijd om na te denken hoe je wilt verbouwen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
Heb mijn potje SOL en BTC weg gedaan hierbij had ik al klein beetje winst eruit gehaald.

Nu wachten tot ETH nog wat omhoog gaat en gaat die ook de deur uit.

Vervolgens alles in een stable zetten en laten staken en als de volgende grote bear komt koop ik terug aan.

Heb nu al meer rust dan ervoor dus vind het prima zo 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pLabel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 15:20
Philtjens schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 08:52:
Vervolgens alles in een stable zetten en laten staken en als de volgende grote bear komt koop ik terug aan.
Je geeft eerst aan dat het allemaal niks voor je is en je er vanaf wilt, maar toch geef je aan dat je weer wilt terug kopen? Tegenstrijdig, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
Ja zeker ben ik mij ook bewust van.

Probleem was ik heb destijds veel te hoog aangekocht waardoor ik heel lang en een heel groot verlies had.

Om dit te voorkomen wil ik alles van de hand doen.

Dan kan ik moest de volgende grote dip komen nog altijd kijken wat ik doe of bijkopen ofniet maar dat kan ik dan uiteindelijk nog beslissen hoe of wat
Pagina: 1