GPU anti sag bracket

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediokas
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-05 21:23
Ik zoek een?
GPU anti sag bracket voor een Asus ROG Strict 4090 in mijn Lian Li O11D XL. Ik vind het lastig er 1 te vinden, omdat ik fans onder de GPU heb, dus een staande kan niet. En ik zoek een niet te opvallende simpele, zonder RGB

Wat is je budget?
Eurootje of 20/30

Beste antwoord (via Mediokas op 10-03-2024 08:07)

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-05 17:32
Moet het vast zijn of mag iets anders ook? Nylon draadje werkt ook en valt helemaal niet op.

Of een uitvoering: Scythe Ninja Wire achtige oplossing. (Over the top, staalkabels voor dat beetje gewicht :+ )

Addicted to silent computing

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-05 17:32
Moet het vast zijn of mag iets anders ook? Nylon draadje werkt ook en valt helemaal niet op.

Of een uitvoering: Scythe Ninja Wire achtige oplossing. (Over the top, staalkabels voor dat beetje gewicht :+ )

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediokas
Oh dat vind ik zeker een goede optie. Er zitten ook fans boven, dus moet even kijken hoe ik het vast maak. Maar idd gewoon een visdraad ofzo zou prima zijn. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21-05 11:51
Schroefje (s) in de ventilator draaien, kan je er perfect een draadje aan knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:09

Dark

who tweaked the light?

Visdraad zou ik niet direct doen, als we het over gewoon nylon of copolymeer draad hebben, zit daar meestal wel 5 tot 10% rek in. Nou zijn er wel soorten visdraad met weinig rek ook hoor, dat zijn meestal zogenaamde gevlochten lijnen die veelal uit dyneema vezels bestaan, maar die zijn duurder dan nylon natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Even creatief kijken kan sowieso geen kwaad. Ik heb helemaal geen ruimte voor iets onder of boven de kaart omdat daar veel te veel ruimte zit.

Voor mijn setup heb ik een stuk metaal gepakt en gebogen wat prima in de kast valt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bxe1mjuvLgPnH9hmT6XBWjQuDis=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tOwN6deG5FUB0RIqA21hkyX3.jpg?f=user_large

Veel netter en strakker wordt het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Ik vind het persoonlijk helemaal niet zo netjes en strak. Ik vind het een groot opvallend ding, wat helemaal niet bij de vormen van de rest past. Ook oppassen met kortsluiting zo iets.

Ik gebruik nu een tiewrap. Niet echt mooi natuurlijk, maar als je er niet specifiek naar kijkt, valt het niet eens op. Ik heb dan liever een onopvallend draadje oid, dan zo'n groot ding.

Maar goed, jij vind het mooi, daar gaat het natuurlijk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:58

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

CableMod heeft mooie oplossing daarvoor.

[ Voor 36% gewijzigd door Techno Overlord op 08-03-2024 20:34 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
WEBGAMING schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 20:24:
Ik vind het persoonlijk helemaal niet zo netjes en strak. Ik vind het een groot opvallend ding, wat helemaal niet bij de vormen van de rest past. Ook oppassen met kortsluiting zo iets.

Ik gebruik nu een tiewrap. Niet echt mooi natuurlijk, maar als je er niet specifiek naar kijkt, valt het niet eens op. Ik heb dan liever een onopvallend draadje oid, dan zo'n groot ding.

Maar goed, jij vind het mooi, daar gaat het natuurlijk om.
Ehm, het is vrijwel onzichtbaar.

Van boven is het onzichtbaar en van onderen ook vrijwel omdat het donker is. Als je niet weet dat het er zit zal je het nooit zien. Voor mij toch echt 10x beter dan een stuk metaal of plastic van 30cm. Kortsluiting is sowieso geen probleem omdat het ding op het waterblok zit.

Het hoeft natuurlijk ook niet op deze manier, maar iets dat niemand ziet zonder dat je het weet vind ik een stuk mooier dan een groot stuk wat door de halve kast gaat.

Ben er vrij zeker van dat voor iedere kast wel iets te vinden is wat netter is dan een standaard ding wat ook nog veel te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediokas
Dark schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 20:08:
Visdraad zou ik niet direct doen, als we het over gewoon nylon of copolymeer draad hebben, zit daar meestal wel 5 tot 10% rek in. Nou zijn er wel soorten visdraad met weinig rek ook hoor, dat zijn meestal zogenaamde gevlochten lijnen die veelal uit dyneema vezels bestaan, maar die zijn duurder dan nylon natuurlijk.
Thanks, ik zal opletten wat voor draad het beste is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediokas
PilatuS schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 20:14:
Even creatief kijken kan sowieso geen kwaad. Ik heb helemaal geen ruimte voor iets onder of boven de kaart omdat daar veel te veel ruimte zit.

Voor mijn setup heb ik een stuk metaal gepakt en gebogen wat prima in de kast valt.

[Afbeelding]

Veel netter en strakker wordt het niet :)
Zo kan het ook natuurlijk. Hoe heb je dit precies vastgemaakt aan beide kanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediokas
Dit ding moet je ergens neerzetten. Dat wordt hem niet, omdat er fans onder zitten. Bovendien koop ik nooit meer wat van Cablemod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mediokas schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:08:
[...]

Zo kan het ook natuurlijk. Hoe heb je dit precies vastgemaakt aan beide kanten?
Het is een stukje metaal van 4cm lang en 3mm dik. Die dikte zorgt er voor dat het zo in de kast schuift en de druk van de kaart zorgt er voor dat het nergens heen gaat. Puur even op maat gebogen voor de juiste druk van de kaart en het blijft perfect zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Mediokas schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:10:
[...]

Dit ding moet je ergens neerzetten. Dat wordt hem niet, omdat er fans onder zitten. Bovendien koop ik nooit meer wat van Cablemod
Door het debakel met de 12VHPWR adapaters? Ik had daar twee van gekocht en krijg van allebei mijn geld terug inclusief de verzendkosten. Toch best netjes.

Anyway. Lian Li heeft een GPU support bracket en die past ook in jouw case als ik het goed heb. Zie deze link.

Forever raver!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
@WEBGAMING Ik denk trouwens dat je het ding dat ik bedoel niet eens hebt gezien en je het over de slang hebt.

Zie hier de het clipje waarvan je 2 stukjes metaal ziet. Rechts naast de groene stip dus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ak8KYkRS1nnPzk8yVuOkzpRIiY=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KPbhhijQY63QSARiVxr1kZTe.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
PilatuS schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 23:04:
@WEBGAMING Ik denk trouwens dat je het ding dat ik bedoel niet eens hebt gezien en je het over de slang hebt.

Zie hier de het clipje waarvan je 2 stukjes metaal ziet. Rechts naast de groene stip dus.

[Afbeelding]
Ja, denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben. :o Nee dat is zo goed als onzichtbaar idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:28
Ik denk dat dit ook een nette oplossing is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mcgesapUlTxibDA-1CIrkliFduo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1tQ1CVj1HNDXJYdfPADEcIT8.png?f=fotoalbum_large

https://www.amazon.nl/EZD...kZ2V0TmFtZT1zcF9tdGY&th=1

of deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yqF0BNoa-NLYfEnXWffk82159BM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OerRNH3xjqJFVUu6ldDln8xt.png?f=fotoalbum_large

https://www.amazon.nl/Dol...%2Caps%2C104&sr=8-27&th=1

[ Voor 31% gewijzigd door Zatara op 08-03-2024 23:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mediokas
Techno Overlord schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:33:
[...]

Door het debakel met de 12VHPWR adapaters? Ik had daar twee van gekocht en krijg van allebei mijn geld terug inclusief de verzendkosten. Toch best netjes.

Anyway. Lian Li heeft een GPU support bracket en die past ook in jouw case als ik het goed heb. Zie deze link.
Ik krijg de verzendkosten niet terug en ik krijg ook geen geld terug voor de kabel die ik erbij heb gekocht die ik nu niet meer kan gebruiken. Daarnaast heb ik ook een keer andere kabels besteld die snel kapot waren. Slechte ervaringen te over met die gasten. Ben er klaar mee.

Thanks, dat Lian Li ding ziet er minimalistisch uit, die kan het wel eens worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediokas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Mediokas schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 07:02:
[...]

Ik krijg de verzendkosten niet terug en ik krijg ook geen geld terug voor de kabel die ik erbij heb gekocht die ik nu niet meer kan gebruiken. Daarnaast heb ik ook een keer andere kabels besteld die snel kapot waren. Slechte ervaringen te over met die gasten. Ben er klaar mee.

Thanks, dat Lian Li ding ziet er minimalistisch uit, die kan het wel eens worden

Hier een demonstratie van jouw case met de lian li bracket.

Forever raver!

Pagina: 1