Grutte Pier fansels
als mijn studie het toelaat ben ik van de party.Op zaterdag 08 september 2001 21:55 schreef hessel het volgende:
Ik moet zeggen het is naast de deur. ff 10 km afzakken naar het zuiden en ik ben er.
heb de smaak wel te pakken na DPC-Lan
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
Verwijderd
Maar, hoe gaan we dit organiseren in godsnaam ??
Wie heeft hier ervaring mee ??
Alleen wij hebben het wat centraler gehouden vanwege de mensen uit de richting vh zuiden (yup, ik weet het, nog niet ver genoeg, maar iig dichterbij als deze)
Als jullie hulp nodig hebben van de "trendsetters" (
Dan kun je mij, Jackal_NL, MM of VictorB contacten voor info.
Enne, wat Chaos aanbiedt..........aannemen!
Dat was echt retehandig.
Volgend jaar (april/mei) gaan wij btw weer onze versie van de dpc lan organiseren op dezelfde plek (en weer gaan wij proberen meer mensen te krijgen)
Ik hoop dat er voor jullie genoeg animo is, wij kwamen tot 25 man
[edit]
Waarom nu wel ineens meer animo vanuit Leeuwarden???
De enige leeuwarders die wij op de dpc lan gezien hebben waren Ricoh en MadCow, en nu gaat er ineens in die buurt alsnog een 2e dpc lan georganiseerd worden?!
Beetje banaal ofnie?
Verwijderd
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
maar als het over een maandje of wat is kan ik misschien wel komen..
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Neuh veelste ver
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Je mag het best daaro houden, wat mij dwars zit is dat mensen uit Leeuwarden zelf niet ff de moeite hebben genomen om naar Emmeloord te komen (muv Ricoh en MadCow dan).Op zondag 09 september 2001 02:04 schreef fredlwd het volgende:
Die in Emmeloord is goed bevallen. Dat was een suc6 heb ik gehood, dus waarom niet hier ??
Maar ik ga me er niet druk om maken, ik wil alleen wel eens horen of er bij jullie animo genoeg is
Betwijfel het........
Wil ook wel helpen met evt. organisatie, zolang mijn studie dat toelaat
Kan er zo nog wel 10 opnoemen uit Leeuwarden die wel meewillen !
hey maar ehm..ik heb toch wel effe zat tijd...kan wel meehelpen.. had je nog een lokatie in gedachten?
en anders moeten we maar es even zien naar het oude brandweerpand.. (naaste oude marraschue (hoe heten die gasten???) waar nu een parkeerplaats is..:)) ..
kunnen we wel een kabeltje trekken van mijn server naar dat pand..en tada... we hebben internet.
nou oant sjen!
CIAO!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
nou dat kom ik niet hoor
aus/
[quote /on]
binnenkort hopelijk meer hierover
[quote /off]
Marechausse volgens mij.Op maandag 10 september 2001 14:44 schreef The Real Falcon het volgende:
(naaste oude marraschue (hoe heten die gasten???) waar nu een parkeerplaats is..:)) ..
Dat zou erg mooi zijn, hoeven we alleen nog te zoeken gameservers. Maar die kunnen we zelf uiteraard ook gewoon meenemenHuGGz Online (ICQ#26908456) Wrote:
lol ik wil wel komme en nog wel 2 mensen ik heb een 32 poorts hub (10mbits) en een 8poorts hub (100Mbits) en een zooi kabels ..stuk of 15 ..utp etc ..dus als je wat zooi nodig heb ..contact ff..ik probeer te replye met me oude tweakers usernameMoment
Het belangrijkste is de locatie lijkt me, je vind in Leeuwarden niet zomaar een boerderij met een grote schuur waar je 50 man in kwijt kunt (no offence Goingin
Ik zal eens rondvragen en zoeken naar een geschikte locatie met faciliteien.
En ondertussen natuurlijk meer animo proberen te creeren !
Greetz Ricoh
Ik ga vragen bij de oude brandweerkazarne...
Ricoh gaat kijken bij het scoutinggebouw..
update
Verwijderd
* 100mbits 8 poorts hub
* 10mbits 32 poorts hub
Heeft me pappie van een fauliliet bedrijf e switches gekocht:
*100/10mbits 24 poorts swith
*100/10mbits 16 poorts swtich
En game servers... lol ik heb vandaag binnen 10 min Linux - Redhat7.1 geinstalleert en dat was dikke pret ...En ik kan me server ookwel meenemen voor gameserver
Dan moet het wel doorgaan he anders laat ik de zooi thuus
Ik heb het niet kunnen regelen..
maar dat zal alleen door de week af te huren zijn.
Dus in de herfstvakantie van donderdag t/m vrijdag ofzo ?
Als er interesse is kan ik dat wel even navragen, en kijken of het een beetje te betalen valt. die huur
als ik jullie was zou ik eerst es gaan kijken hoeveel animo er nou echt is voordat je gebouwen gaat huren... als er maar 10 man komen heb je aan een grote huiskamer ook genoeg...
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Verwijderd
Kee als het niet te duur is kan het inschrijfscript dus wel op dit forum verschijnen...Op donderdag 20 september 2001 10:12 schreef Rico-Burn het volgende:
Misschien scouting gebouw op het kalverdijkje...
maar dat zal alleen door de week af te huren zijn.
Dus in de herfstvakantie van donderdag t/m vrijdag ofzo ?
Als er interesse is kan ik dat wel even navragen, en kijken of het een beetje te betalen valt. die huur
Verwijderd
Zoals ik een reply hiervoor al zij .. ik heb extra switches gekregen dus als we extra nodig hebben.. ik neem et graag meej
Dus Ricoh kom op pph en we hebben et erover
Verwijderd
indien gewenst, laat het ff weten..
Ik hoop echt dat het door gaat. Is namelijk een leuk idee!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Er zijn nog een stel die wel meewillen, maar dat niet via het forum hebben laten weten....
Van mijn part kan het wel doorgaan, en kunnen we beginnen met de organisatie en inschrijvingen !
dat is nog niet helemaal duidelijk
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
Verwijderd
[denk mode]Op donderdag 27 september 2001 16:04 schreef MadCow88 het volgende:
geweldig, maar hebben we al een plaatsje
dat is nog niet helemaal duidelijk
Ehhhhh
[/denk mode]
kijk maar onder agenda op de volgende url
reboot homepage
studentenkroeg waar het gehouden wordt
ideetje ?
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
tis idd een idee, maar ik ben geen studentOp donderdag 27 september 2001 16:47 schreef knightofn1 het volgende:
er was al een lan geplanned op 19 oktober door onze Studievereniging (hogere informatica & multimedia) REBOOT
reboot homepage
ideetje ?
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
daar kunnen dus wel 40+ man in. Ik weet niet of het mag maar als er mensen zin hebben om naar ZO drenthe te komen zal ik eens kijken of het te realiseren valt.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
mjah, lmdOp vrijdag 28 september 2001 00:03 schreef Remi het volgende:
Mmmm ik heb wel interesse op 1 voorwaarde, speakers zijn verboden.
Verwijderd
Neuh in Liwadden wonen meer DPC dudesOp vrijdag 28 september 2001 23:06 schreef nietzman het volgende:
Dan kunnen we net zo goed een LAN in h'veen houden
mjah, niets op tegenOp vrijdag 28 september 2001 23:06 schreef nietzman het volgende:
Dan kunnen we net zo goed een LAN in h'veen houden
In principe is iedereen welkom op deze LAN in Leeuwarden.Op donderdag 27 september 2001 16:47 schreef knightofn1 het volgende:
er was al een lan geplanned op 19 oktober door onze Studievereniging (hogere informatica & multimedia) REBOOT
reboot homepage
ideetje ?
Ik ben zelf een van de organisatoren van deze LAN. Dus wanneer je interrese hebt : Mail of ICQ ff.
mail : info@lordmaximus.net
ok ik heb ietsje meer details nu
over de lan 19 oktober in wolweze
Kosten 15,-
Max aantal luitjes = 60
Per persoon 3 introducees.
ons normaal groepje bestaat zowiezo uit 10 man
dus dat moet wel lukken dacht ik zo.
quotje van de 'hoofd public relations' Reboot
Ze moeten alleen wel ff er om denken dat ze zelf kabels meenemen (UTP, Power cables & verdeeldozen) En ook extra switches zijn niet ongewenst.
Hoe zit dan met eten, drinken e.d ?
Moet je daar zelf voor zorgen, of wordt er gezamelijk iets verzorgd, waar we dan ter plekke iets extra's voor betalen ?
En, mag er (tegen betaling) gebruik van de tap gemaakt worden?
Het lijkt me een ideale gelegenheid om hier ook de DPC-ers heen te sturen, tis een zeer geschikte locatie, en de kosten zijn nihil.
Ik ga me inschrijven, ik ik hoop dat er nog velen (25 man
Ik zal Huggz vragen of ie een aantal switches mee wil nemen !
openkat.nl al gezien?
Verwijderd
openkat.nl al gezien?
tja dat kan je max zelf vragen15 gulden ?
Hoe zit dan met eten, drinken e.d ?
Moet je daar zelf voor zorgen, of wordt er gezamelijk iets verzorgd, waar we dan ter plekke iets extra's voor betalen ?
dat lijkt mij heel aannemelijk in een kroegEn, mag er (tegen betaling) gebruik van de tap gemaakt worden?
klopt plus dat ik met een metertje of honderd er heen kan kruipen. (altijd handig)Het lijkt me een ideale gelegenheid om hier ook de DPC-ers heen te sturen, tis een zeer geschikte locatie, en de kosten zijn nihil.
dat hoop ik ook, want naar een trancefeest kan je altijd nog. maar lans zo dicht in de buurt gewoon niet zo vaak.Ik ga me inschrijven, ik ik hoop dat er nog velen (25 man ) zullen volgen !!!
da's inderdaad handigIk zal Huggz vragen of ie een aantal switches mee wil nemen !
nou hoop ik dat de meesten van trance energy afzien of gewoon naar beide gaan want dan wordt het lekker ouderwets gezellig
De aanmeldingen zal ik vervolgens doorgeven aan Lord Maximus, zodat hij niet overspoeld wordt met aanmeldings mailtjes !
We keep you informed !
en hoe en waar ik weet het ook niet meer
Verwijderd
Ik zou zeggen maak ff op een site iets hierover en dan komt et allemaal goed!
Gegroet!
Voor de geintereseerden.
Als je wilt komen kan dat mits:
- Je Hogere Informatica of Multimedia Design & Technologie
Student bent aan de NHL.
- Of anders als introducee mee gaat met iemand die wel een
van die opleidingen volgt. In dit geval moet je jezelf
ook in laten schrijven via die persoon.
- En de derde mogelijkheid. Als je lid bent van Wolweze mag
je uiteraard altijd meedoen aan die LAN. Ook als je
geintroduceert word door een Wolweze lid.
Dus als je wilt komen en je bent geen HI/MDT student of lid
van Wolweze. Kijk dan even rond in je vriendenkring.
Verwijderd
Even een Update aangaande de eerdere genoemde Reboot LAN.
Voor de geintereseerden.
Als je wilt komen kan dat mits:
Student bent aan de NHL.
- Of anders als introducee mee gaat met iemand die wel een
van die opleidingen volgt. In dit geval moet je jezelf
ook in laten schrijven via die persoon.
- En de derde mogelijkheid. Als je lid bent van Wolweze mag
je uiteraard altijd meedoen aan die LAN. Ook als je
geintroduceert word door een Wolweze lid.
Dus als je wilt komen en je bent geen HI/MDT student of lid
van Wolweze. Kijk dan even rond in je vriendenkring.
ben wel student aan de NHLOp donderdag 04 oktober 2001 00:28 schreef Lord Maximus een heel verhaal en ..:
..
Student bent aan de NHL.
..
dus ik kan introducees meenemen, niet allemaal tegelijk graag
P.S. hoeveel introducees mag je per persoon meenemen?
anders moeten we toch maar een andere locatie zoeken!
Waar houde jullie die LAN nu ??
dat is al eerder verteld.P.S. hoeveel introducees mag je per persoon meenemen?
zie vorige threads dus.
Verwijderd
trouwens er staat nu ook een klein stukje op de reboot site over de lan: http://turn.to/reboot (zie nieuws)
mot ik ook wat mee nemen dan mijn pc
brb....2 lans
sjeez
en er word gepraat over een dpc lan in l'warden(voornamelijk locatie)
Betekend dus wel dat er 2 lan's doormekaar lopen....
Maar we gaan in eerste instantie uit van de Reboot LAN @ Wolweaze
We moeten dus even groepjes van 4 mensen maken
1 HIO/MDT-er met 3 introducees (studenten, identificatie met OV)
Er zijn sowieso 4 a 5 jongens die wel 3 introducees mee kunnen nemen.
Als ik het goed begrepen heb zijn dat:
- Lord Maximus
- Knightofn1
- Darthdrinker
- een vriend van deze jongens
Dus als er zich even 12 man (students only) melden voor de LAN, dan kunnen we de groepjes samenstellen, en overleggenm hoe we het gaan doen.
* Ricoh meldt zich al aan, wie volgt
Verwijderd
Uuuh aangezien ik de switches zou mee nemen bedoelde ik ermee van ik ben geen student en ken dus nie komen.. Maar okee dit introducee gebeuren kan wel lukken denk ikquote:
--------------------------------------------------------------------------------
Waar houde jullie die LAN nu ??
--------------------------------------------------------------------------------
LOL , jullie willen dus wel naar dat studenten huis/gebouw .. leuk alleen ik zou met 3 personen komen dus en ik ken MISCHIEN nog wel iemand die daar vaak komt en die wou ookwel komen .. Ik zou het er es met em over hebben.TENZIJ er alsnog iemand komt met een geschikte locatie met voldoende faciliteiten.
Maar we gaan in eerste instantie uit van de Reboot LAN @ Wolweaze
We moeten dus even groepjes van 4 mensen maken
1 HIO/MDT-er met 3 introducees (studenten, identificatie met OV)
Er zijn sowieso 4 a 5 jongens die wel 3 introducees mee kunnen nemen.
Als ik het goed begrepen heb zijn dat:
- Lord Maximus
- Knightofn1
- Darthdrinker
- een vriend van deze jongens
PS: Ricoh ik heb et over SilentStorm dus .. die zij tijden sde taptoe dat hij daar ookwelles kwam en dat hij ook op het MBO ofzo zat.. dus als hij gaat het ik al 3 personen die hij mee neemt
Hoeveel man passen er in?? of is dat al gevraagt
| UP !
|
Mensen moeten zich natuurlijk wel gaan melden he, tis komend weekend al, er is verder geen organisatie nodig, maar het zou wel leuk zijn als er een stel DPC-ers meegaan.
Het zaaltje biedt plaats voor 25 man (20 tafels).
Voor de rest zijn er voldoende faciliteiten (toilet, keuken, magnetron, koffieap, snacks e.d)
Alleen moest die man het overleggen met de rest van het bestuur, of het mogelijk is.
Ik krijg dat eind oktober te horen, en als het dus mogelijk is dan wordt dit de Originele DPC-LAN in Leeuwarden.
De kosten van het huren zullen aanzienlijk laag zijn, dus het is erg aantrekkelijk.
Het enige minpunt is dat ze hem zondag niet kunnen verhuren.
De LAN zal daarom vrijdag middag tussen 12 en 3 beginnen en eindigen om 5 uur (6 uur moet alles opgeruimd zijn)
Dat is opzich nog wel de moeite waard, dus ik hou jullie op de hoogte, en zal als de huur doorgaat er een nieuw topic over openen !
Greetz Ricoh..
PS: zou leuk zijn als er nog wel een leuk groepje zich meld voor de LAN van het komende weekend !
Hmmm, hoor je vanavond even meer van me, dan kan ik ff kijken of er tijd vrij is om ff langs te komen...
Lijkt me namelijk wel wat.