Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Vraag
Alle reacties
Bij mijn oude condensdroger zit achterop een slangetje. Laat je dat zitten, dan vult-ie het reservoir. En als je er een langere slang op doet kan je die in de afvoer hangen.
Bij coolblue kun je filteren op "Condensafvoerslang meegeleverd"
Maar ze zeggen ook "Zit er een condensafvoerslang bij de wasdroger, dan sluit je de wasdroger direct aan op de waterafvoer. Hiermee hoef je de condensbak niet meer te legen. Zit er geen slang bij, dan moet je deze zelf nog kopen."
Maar of het bij elke warmtepompdroger zo werkt durf ik niet te zeggen
Maar ze zeggen ook "Zit er een condensafvoerslang bij de wasdroger, dan sluit je de wasdroger direct aan op de waterafvoer. Hiermee hoef je de condensbak niet meer te legen. Zit er geen slang bij, dan moet je deze zelf nog kopen."
Maar of het bij elke warmtepompdroger zo werkt durf ik niet te zeggen
[ Voor 10% gewijzigd door Kalentum op 08-03-2024 17:59 ]
@RemcoDelft
Klopt, dat is bij mijn oude wasdroger ook het geval.
@Kalentum
Dat heb ik ook gelezen! Maar juist jouw laatste zin is mijn vraag!
Ik ben ook er bewust van dat je bijna ten alle tijden een slang moet kopen/hebben. Maar is die aansluiting bij elke warmtepompdroger er?
Klopt, dat is bij mijn oude wasdroger ook het geval.
@Kalentum
Dat heb ik ook gelezen! Maar juist jouw laatste zin is mijn vraag!
Ik ben ook er bewust van dat je bijna ten alle tijden een slang moet kopen/hebben. Maar is die aansluiting bij elke warmtepompdroger er?
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Je moet er echt op letten, ik heb net een verkeerd type geselecteerd en heb dus geen afvoer. Ik ben dus verplicht het reservoir te gebruiken...
If it works, tweak it
Meestal is de gebruiksaanwijzing van een wasdroger wel online te vinden, vaak zelfs op de productpagina van de verkoper...
Pagina: 1