Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Om het verhaal kort te houden, zal ik hieronder kort uitleggen probleem met de HP Instant Ink.

Recentelijk is er een HP Laserjet Pro MFP 4302 aangekocht. Deze is geïnstalleerd en aangesloten. Tot zover alles prima in orde. Dit type printer is bij drie klanten geïnstalleerd en bij alle drie hetzelfde probleem.
Ik hoop dat er meer mensen met dit probleem kampen en misschien een oplossing hebben. Anders moet er alsnog toch een andere printer gaan aanschaffen en dan moet er geëist worden dat HP deze printer alsnog retour gaat nemen. Hoewel ik dat liever niet wil, maar het scheelt op jaarbasis € 480,00.

Probleem
Bij het aanmelden van de printer bij HP Smart was er een aanbieding om HP Instant Ink te activeren voor deze printer in plaats van losse toners. Dat zou dus een hoop geld schelen. Daarbij is gekozen voor een pakket van 800 pagina's per maand.

Ter info:
Het pakket van 800 pagina's per maand zou € 19,99 kosten (https://instantink.hpconnected.com/nl/nl/l/) onder toners.

Bij het aanmelden van deze printer via HP Smart bleek dat het abonnement dus niet € 19.99 incl BTW per maand voor 800 pagina's zou zijn, maar uiteindelijk € 59,99 per maand voor 800 pagina's. Er is een proefperiode van 2 maanden op dit moment van toepassing.

Daarop is dit bij HP Support aangemeld.
HP heeft diverse keren laten weten dat er geen ander abonnement is dan hetgeen op de website (https://instantink.hpconnected.com/nl/nl/l/) is.
De printer is geschikt voor HP Instant Ink volgens de helpdesk.

Er is in België ook nog een ander type HP Laserjet Pro MFP 4302 met Instant Ink geweest, te weten de HP Color LaserJet Pro MFP 4302fdwe printer (5HH64E) (https://www.hp.com/be-nl/...roduct-details/2100840199), met daarbij de tekst: "Instant Ink, de handige tonerbezorgservice.
Bespaar op toner en krijg 3 maanden Instant Ink op proef wanneer je je aanmeldt voor deze automatische tonerbezorgservice."

De prijzen voor de maandabonnementen zoals deze in HP Smart worden afgebeeld zijn als volgt:
200 pagina's voor € 24,99
400 pagina's voor € 39,99
800 pagina's voor € 59,99
1.500 pagina's voor € 79,99
3.000 pagina's voor € 119,99

Dus is er door mij een foute aanschaf geweest om deze HP Laserjet Pro MFP 4302 printer aan te schaffen? Of zijn er andere abonnementen van HP Instant Ink waar ik geen weet van heb? Ook het zakelijk HP Instant Ink laat deze prijzen niet zien.
Het liefst heb ik deze printer met HP Instant Ink maar als het niet anders kan, dan overweeg ik toch naar een kleurenprinter te gaan zoals een HP Officejet.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen!
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 17-12-2024
*knip* spam

[ Voor 96% gewijzigd door br00ky op 17-12-2024 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04

franssie

Save the albatross

Je zou kunnen overwegen losse toners te kopen. Maar dit soort geintjes is wel de reden dat ik al heel lang geen HP printer meer heb gekocht.

De aan bieding lijkt over inkt en niet toner te gaan? Lekker misleidend van HP.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:41

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit topic na 9 maanden reviven met een spam referral link is niet de bedoeling @Jeroen! .

Dit topic is gesloten.