Ik was mobiel wat aan het quoten en niet relevante zaken aan het verwijderen. Beetje teveel verwijderd dus ik dacht ik ga terug en begin opnieuw. Dan staat alleen de dropdown al op quote en kan ik dus niet opnieuw quoten. Dit alles op een Samsung S22. Klein dingetje, misschien kan er naar gekeken worden.
Even met de hand de drop down terug zetten op 'Acties', en dan opnieuw 'Quote' kiezen zou moeten werken.
Niet helemaal handig, maar zo werk ik er omheen
Niet helemaal handig, maar zo werk ik er omheen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ah, goeie, nooit aan gedacht. Ik deed meestal de pagina opnieuw laden maar dan moest ik de post weer opnieuw zoeken etc. Nu 3x achter elkaar verkloot en was het zat, vandaar de melding even.
Op de datum/tijd boven de reactie klikken laadt de pagina meteen op de juiste plek.sig69 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 23:51:
Ah, goeie, nooit aan gedacht. Ik deed meestal de pagina opnieuw laden maar dan moest ik de post weer opnieuw zoeken etc.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
In plaats van teruggaan de pagina met het reactieformulier herladen zou ook moeten werken.
Ik zal eens kijken of het makkelijk is om de select te resetten voordat je doorgeleid wordt naar het reactieformulier.
Ik zal eens kijken of het makkelijk is om de select te resetten voordat je doorgeleid wordt naar het reactieformulier.
Intentionally left blank
Ook een goed tip, thanks.Xander schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 23:58:
[...]
Op de datum/tijd boven de reactie klikken laadt de pagina meteen op de juiste plek.
crisp schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 00:02:
In plaats van teruggaan de pagina met het reactieformulier herladen zou ook moeten werken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.