Ik reed laatst op de snelweg per ongeluk een hond aan, waardoor de voorkant van mijn auto beschadigd raakte. Omdat ik verzekerd ben, dekt mijn verzekeringsmaatschappij de kosten en hebben ze mijn auto naar een autogarage (laten we die AAA noemen) gestuurd, omdat ze een afspraak hebben. Mijn verzekeringsmaatschappij gaf me twee opties: 1. Ik krijg €3800 uitgekeerd en mag zelf een garage kiezen voor de reparatie van mijn auto. 2. Ik laat mijn auto bij AAA repareren en betaal een eigen risico van €500, omdat de kosten bij AAA ongeveer €4300 bedragen. Voordat ik een beslissing nam, ben ik naar AAA gegaan en heb ik gevraagd of ze mijn auto volledig konden repareren. Omdat ze dat beloofden, heb ik een overeenkomst met hen getekend en mijn auto bij hen achtergelaten.
Een paar dagen geleden werd ik gebeld door AAA, waarbij ze beweerden dat ze mijn auto niet konden repareren omdat er nog andere problemen waren (wat duidelijk een leugen is). Ze weigeren de auto te repareren tenzij ze ook dat andere deel tegelijk repareren, wat meer dan €3000 extra zou kosten. Ik heb meteen geweigerd, omdat ik mijn auto liever bij een betrouwbaardere garage laat repareren, daar kost de reparatie veel minder. Maar nu zeggen ze dat ik het oorspronkelijke bedrag, €4300, moet betalen omdat ze al materialen hebben aangeschaft (zonder dat ik dat wist). Als ze van tevoren wisten dat ze de reparatie niet konden uitvoeren, waarom hebben ze dan materialen aangeschaft? Ik voel me echt opgelicht. Weet iemand wat ik het beste kan doen?
Een paar dagen geleden werd ik gebeld door AAA, waarbij ze beweerden dat ze mijn auto niet konden repareren omdat er nog andere problemen waren (wat duidelijk een leugen is). Ze weigeren de auto te repareren tenzij ze ook dat andere deel tegelijk repareren, wat meer dan €3000 extra zou kosten. Ik heb meteen geweigerd, omdat ik mijn auto liever bij een betrouwbaardere garage laat repareren, daar kost de reparatie veel minder. Maar nu zeggen ze dat ik het oorspronkelijke bedrag, €4300, moet betalen omdat ze al materialen hebben aangeschaft (zonder dat ik dat wist). Als ze van tevoren wisten dat ze de reparatie niet konden uitvoeren, waarom hebben ze dan materialen aangeschaft? Ik voel me echt opgelicht. Weet iemand wat ik het beste kan doen?