Mijn vraag
..Omdat ik witte stippen op mijn scherm kreeg heb ik nieuwe LED strips in mijn Samsung TV gemonteerd. Alvorens de tv weer in elkaar te zetten heb ik gecheckt of de nieuwe strips branden. Dit was het geval en heb de tv weer in elkaar gezet. Na installatie en aanzetten van de tv verscheen er een donkere horizontale balk onder in het scherm. De balk was in eerste instantie breder, is toch smaller geworden tot wat het nu is ( zie foto's).en blijft zo.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Het model tv is Samsung UE40JWJU6000W. Tv heeft de nieuwste software.
Wat ik al of geprobeerd heb :
...Na wat research op internet heb ik verschillende opties geprobeerd:
* van netspanning gehaald
* alle instellingen na gelopen en wijzigingen geprobeerd
* soft reset en harde reset
Niets levert het gewenste resultaat op. De ledstrips branden allemaal daar kan het niet aan liggen.
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn ?/f/image/bKzaDmMQvgvx1yYNH5w8gidU.png?f=fotoalbum_large)
..Omdat ik witte stippen op mijn scherm kreeg heb ik nieuwe LED strips in mijn Samsung TV gemonteerd. Alvorens de tv weer in elkaar te zetten heb ik gecheckt of de nieuwe strips branden. Dit was het geval en heb de tv weer in elkaar gezet. Na installatie en aanzetten van de tv verscheen er een donkere horizontale balk onder in het scherm. De balk was in eerste instantie breder, is toch smaller geworden tot wat het nu is ( zie foto's).en blijft zo.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Het model tv is Samsung UE40JWJU6000W. Tv heeft de nieuwste software.
Wat ik al of geprobeerd heb :
...Na wat research op internet heb ik verschillende opties geprobeerd:
* van netspanning gehaald
* alle instellingen na gelopen en wijzigingen geprobeerd
* soft reset en harde reset
Niets levert het gewenste resultaat op. De ledstrips branden allemaal daar kan het niet aan liggen.
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn ?
/f/image/bKzaDmMQvgvx1yYNH5w8gidU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FRKrTzEZFNvFxTAAoztWup00.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door JeanBe op 07-03-2024 15:18 ]