Opmerking dataverhoging odido

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 09:06

kodak

FP ProMod
Topicstarter
Het nieuwsbericht nieuws: Odido verdubbelt databundel van klanten met meerdere abonnementen op ... van @Hayte stelt dat er databundelverhogingen voor klanten zijn met meerdere abonnementen op een adres.

Op GoT geeft @psy aan dat er kennelijk twee soorten voordeel zijn psy in "[Odido Mobiel] Ervaringen & Discussie"
Zowel verhoging voor klanten met meerdere abonnementen op een adres, maar ook voor andere klanten. Wie meerdere abonnementen op een adres heeft krijgt kennelijk zowel een verhoging, met daarbij nog een verdubbeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:53

Hayte

Nieuwsredacteur
kodak schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 14:32:
Het nieuwsbericht nieuws: Odido verdubbelt databundel van klanten met meerdere abonnementen op ... van @Hayte stelt dat er databundelverhogingen voor klanten zijn met meerdere abonnementen op een adres.

Op GoT geeft @psy aan dat er kennelijk twee soorten voordeel zijn psy in "[Odido Mobiel] Ervaringen & Discussie"
Zowel verhoging voor klanten met meerdere abonnementen op een adres, maar ook voor andere klanten. Wie meerdere abonnementen op een adres heeft krijgt kennelijk zowel een verhoging, met daarbij nog een verdubbeling.
Ze doen twee dingen tegelijk. Enerzijds geven ze een deel van de klanten iets meer GB's (max 5GB) per maand, daarnaast verdubbelen ze de GB's van mensen die meerdere abonnementen combineren. Dit staat ook in het artikel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 09:06

kodak

FP ProMod
Topicstarter
Het werd mij niet in een keer duidelijk uit het artikel. Ik lijk het artikel te lezen vanuit het perspectief waarbij zowel de kop, de inleiding en de tweede allinea slechts gaan over de verdubbeling. De laatste allinea gaat is wat lastig omschakelen, alsof deze er bij is geschreven. Met goed lezen is het duidelijker, maar misschien had het mij geholpen als de inleiding duidelijk maakte dat er kennelijk niet slechts een verdubbeling is maar ook een verhoging voor ruim 80% van hun klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Weet iemand misschien welke overwegingen Odido hanteert om wel of niet een data-verhoging te bieden? (Dus geheel los van verdubbeling van data, dit is altijd gekoppeld aan de combinatiekorting per huishouden begrijp ik)

Dus de mensen die een enkel abonnement hebben; wat is de selectie om een data-verhoging te mogen ontvangen per 12 maart?

Dit kan ik helaas nergens terugvinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Aanvulling:

Odido geeft enkel een dataverhoging (waar geen actie dubbele data geldt) aan klanten die binnen zijn gekomen via Tele2, Ben en/of de Go pakketten. Klanten die direct nieuw zijn binnengekomen, in de loop van vorig jaar, bij Odidio krijgen niets.

[ Voor 5% gewijzigd door RoRoNL op 13-03-2024 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 10:37
Ik heb 3 abonnementen op mijn naam, twee voor mijn zonen en één voor mezelf.
Mijn zonen zijn van 20gb naar 40gb gegaan en ik van 25gb naar 50gb.
Pagina: 1