Hoi,
Ik ben op zoek naar wat advies, vooral over de grafische kaart, om mijn huidige pc-setup te upgraden zodat hij weer wat jaartjes mee kan
Huidige Setup:
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
gaming en algemeen gebruik.
Het meest voor de hand liggend zou zijn om iig de sata-SSD te upgraden naar een veel snellere M2-SSD en de CPU te upgraden naar een 5600 of 5700 CPU.
Maar ik worstel met de GPU-upgrade, wat zou een goede prijs-prestatie-GPU-upgrade zijn voor bij nieuwe CPU en SSD?
Budget voor de GPU.?
300 a 350 euro?
Ik zoek eigenlijk een GPU met een prijs prestatie die goed past bij de andere (nieuwe) componenten.
Ik ben op zoek naar wat advies, vooral over de grafische kaart, om mijn huidige pc-setup te upgraden zodat hij weer wat jaartjes mee kan
Huidige Setup:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith (BOX) Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 83,90 | € 83,90 |
1 | Videokaarten | MSI Radeon R9 270X GAMING 2G | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | WD Green HDD, 3TB | € 180,25 | € 180,25 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT Ballistix BLS2K8G4D30AESBK | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Crucial BX100 250GB | € 0,- | € 0,- |
Totaal | € 264,15 |
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
gaming en algemeen gebruik.
Het meest voor de hand liggend zou zijn om iig de sata-SSD te upgraden naar een veel snellere M2-SSD en de CPU te upgraden naar een 5600 of 5700 CPU.
Maar ik worstel met de GPU-upgrade, wat zou een goede prijs-prestatie-GPU-upgrade zijn voor bij nieuwe CPU en SSD?
Budget voor de GPU.?
300 a 350 euro?
Ik zoek eigenlijk een GPU met een prijs prestatie die goed past bij de andere (nieuwe) componenten.