Acties:
  • +6 Henk 'm!

• seph32
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-05 23:36
Ik heb wat tegenslagen gehad en na jaren vanwege persoonlijke problemen niet gewerkt en in de ziektewet gezeten. In 2021 ben ik als vakkenvuller bij de Albert Heijn aan de slag gegaan, maar dat gaf me weinig voldoening. Met een MBO-diploma op zak en wat moeite vond ik toch een baan in de IT, en sindsdien loopt alles op rolletjes. Destijds verdiende ik €2200 per maand / €28.000 per jaar bij een detacheringsbureau. Na een jaar in vaste dienst getreden, waardoor mijn salaris steeg naar €2900 per maand / €40.000 per jaar. Bij mijn functioneringsgesprek probeerde ik te onderhandelen, wat resulteerde in een salaris van €3200 pm / €44.000 pj door inflatiecorrectie.

Nu, met twee jaar IT-ervaring, wordt me gevraagd om als applicatiebeheerder verder te gaan in een hogere schaal. Het bod was €3800 per maand / €53.000 per jaar, en ik dacht bij mezelf: "Wtf, dat is veel geld." De afgelopen twee jaar waren een grote rollercoaster. Mijn inkomen is meer dan 50% gestegen voordat ik de rol als applicatiebeheerder werd aangeboden. Drie jaar geleden was ik depressief, maar nu voel ik me beter dan ooit.

Vraag ik te veel, of zijn mijn standaarden gewoon laag? Onderwaardeer ik mezelf? Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer financieel stabiel zou zijn. Ik had het bijna opgegeven. Ik dacht altijd dat je een hbo-diploma nodig had om ergens te komen. Het modaal inkomen is ongeveer €40.000, dus ik was al blij dat ik op modaal zat. Volgende week begin ik met mijn nieuwe functie met een salaris dat ver boven modaal ligt. Ik denk dat ik zo snel stappen heb gemaakt dat ik het zelf niet eens kan geloven. Ik twijfel nog steeds of er een grapje met me wordt uitgehaald, want ik ben pas korter dan 3 jaar werkzaam. Desondanks overtreffen mijn verwachtingen dat ik nu al een volgende stap kan maken. Ik ben super blij dat ik kan beginnen met mijn nieuwe functie en kan niet wachten om eraan te beginnen!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:04

FreakNL

Well do ya punk?

3800 per maand is toch nog onder de 50k?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• seph32
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-05 23:36
FreakNL schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 00:55:
3800 per maand is toch nog onder de 50k?
3800*13,96 = 53.048

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
.

[ Voor 101% gewijzigd door NotSoSteady op 07-03-2024 01:10 ]

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05 01:41

Appie

F1RST Racing

Reflecteer eens de andere kant op en zie het meer als accomplishments en haal daar persoonlijke waarde uit in plaats van jezelf naar beneden te praten.

Op basis wat je beschrijft, heb jij op basis van inzet, doorzettingsvermogen en vakbekwaamheid duidelijk je waarde aan je huidge werkgever aangetoont en hebben zij vertrouwen in je verdere ontwikkeling. Dat is iets wat jij gecreeerd hebt, diploma of niet.

Ik zal je een persoonlijke anekdote geven van een ervaring van mijzelf / collega T.

~15 jaar geleden heb ik T. aangenomen voor een IT baan voor een service desk (ik was een manager voor een Service Desk met 3 locaties over de wereld ~130 mensen).
Qua werkervaring of diploma's kwam hij totaal niet in aanmerking. T. zat vol met tatoages die hij duidelijk gemarkeerd had, referenties naar een vorig leven.

De reden waarom ik hem aannam was tweevoudig:
1. Hij was duidelijk erg gemotiveerd om de baan aan te nemen en was bereid om extra te leren.
2. Hij had een persoonlijke uitstraling "determination' om deze kan succesvol aan te grijpen.

2 weken geleden had ik nog een lunch met T., ondertussen zijn we beiden met een andere werkgever, hij maakt $150k+ op jaarbasis, heeft 2 awards gewonnen binnen zijn nieuwe organisatie (hij werkt er nu 3 jaar en deze award wordt eens per kwartaal uitegekeerd aan 1 persoon).

Tijdens de lunch bedankte hij me nog dat ik hem de mogelijkheid gaf, mijn antwoord daarop was dat het enige wat gedaan heb was de deur te open voor hem, maar all acomplishments die hij behaalt was waren het resultaat van zijn eigen drijfkracht en verantwoordelijksgevoel.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:46

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Welkom in de IT.

In 2024 is €2300,- het minimumloon voor 40uur.

Wat dus aangeeft dat inflatie meetelt, maar ook dat je relatief laag begonnen bent.

Ja, vanuit het minimumloon kun je een paar jaar lang wel elke keer €300-500 stappen maken. Daarnaast, hoe langer je werkzaam bent, hoe minder relevant je studie is.

Bijvoorbeeld als kapper/verzorger/kinderopvang/helpdesk met MBO opleiding, zijn er ook maar heel gelimiteerde doorstroom mogelijkheden en ditto carrièrekansen (met bijbehorende salarisverhoging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:06
Ik zou het in je hoofd proberen om te zetten van onwaardeer ik mezelf naar wat ben ik waard voor een werkgever. En misschien ook wat wil ik waard zijn voor een werkgever. Dat is een neutralere insteek waardoor je hopelijk iets objectiever kan kijken naar vragen zoals:
-wat kan ik
-wat lever ik
-wat heeft mijn bedrijf nodig
-wat kost het mijn bedrijf om iemand anders in te huren om dat voor elkaar te krijgen.

Bij wat kan ik en wat lever ik kan het helpen om erover te praten met een collega die je vertrouwt. Die ander heeft geen last van je eigen remmende oordelen over wie je was, waar je vandaan komt en je twijfels over je eigen kunnen, maar ziet gewoon een man of vrouw voor zich die zijn of haar werk goed (of niet :)) uitvoert.

[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 07-03-2024 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Zet eens op een rijtje hoe je begonnen bent en waar je nu staat. Wat heb je geleerd? Wat kan je nu wel dat je toen niet wist of kon? Waarin ben je echt gegroeid? En niet alleen de harde skills maar ook de soft skill kant.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:04

FreakNL

Well do ya punk?

Heb je een 13e maand ook dan? :) Dat staat niet in je TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
FreakNL schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:38:
[...]

Bij elke "€xxx per maand / €yyy per jaar" in de TS kom je uit op meer dan 12 keer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Kortweg, ja. Het is zeer uitzonderlijk dat een werkgever je meer betaald dan je waard bent. Binnen de organisatie ziet duidelijk iemand wat je kan of potentie is, of je maakt zijn of haar baan gewoon makkelijker.

Dat je er nog geen drie jaar werkt betekent volgens mij dat je een vast contract heb en gezien je ook aan CAO gebonden bent is de kans dat er een grapje met je uitgehaald wordt nihil. Het is gewoon lastig om de juiste mensen te vinden in de IT en er lopen enorm veel prutsers rond, ongeacht diploma. Als je eenmaal iemand binnen hebt met potentie is het cruciaal om die vast te houden. Blijkbaar werk je onder iemand die dat erkend.

Externe inhuren is nog veel duurder, extern vast personeel aantrekken kost soms een jaarsalaris aan fees en 3800 is voor een applicatiebeheerder een prima salaris. Houd alleen wel rekening mee dat er een einde zit aan de CAO tredes en dat "oudere" applicatiebeheerders soms nog in hogere schalen zitten. De groei wordt wel steeds lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Dat salaris in een entry level applicatiebeheer functie is helemaal niet verkeerd, en vanuit applicatiebeheer zijn heel veel doorgroeimogelijkheden (bijv. richting projectmanagement, consultancy, of zelfs development, afhankelijk van wat je zelf wil).

Je moet altijd blijven groeien, maar je hebt jezelf nu echt niet voor te weinig geld verkocht ofzo, ik ken genoeg applicatiebeheerders die een stuk minder verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:58
@seph32
Helemaal niet gek hoor dat je je zo voelt. Je komt van ver en je bent heel snel in een situatie gekomen waar je een paar jaar geleden nooit gedacht had te kunnen staan.
Wat je beschrijft lijkt ook een beetje hierop: Wikipedia: Oplichterssyndroom

Tenslotte moet je ook bedenken dat voor heel veel zaken je ook gewoon een beetje geluk moet hebben. Het enige wat jij zelf kan doen is de kans op geluk vergroten. Door bijv. te vragen om opslag in je functioneringsgesprek zoals je gedaan hebt. Of door bij de appie weg te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• targaryanwolf
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:56
Wanneer je een aantal jaartjes ervaring hebt als applicatiebeheerder zou je eens kunnen gaan rondkijken voor wat anders, dan zit je qua salaris waarschijnlijk ook een stuk hoger dan dat je nu zit.

€3800,- is zeker geen slecht loon, er zijn mensen die het met minder moeten doen en daarvan een heel gezin moeten voeden. De valkuil is wel dat je naar je salaris gaat leven die €3800,- wen je ook zo weer aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TunderNerd
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:37
Je mag meer dan trots op je zelf zijn. Door werken aan jezelf en je beste beentje voor te zetten ben je nu in een "luxe positie" aangekomen. Natuurlijk een deel geluk (IQ, interesse in goed verdienende sector & aanleg), ook zeker een deel inzet.
En onderschatten? Misschien iets. Liever bescheiden, weten dat je nog heel veel kan en moet leren, vanuit interesse altijd vooruit kijken, en loon als een prettige bijkomstigheid zien (intrinsieke motivatie) dan puur op het geld zitten.
Pak vanavond een biertje, wees trots op waar je bent, geniet! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim1147
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 19-11-2024
seph32 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 00:41:
Ik heb wat tegenslagen gehad en na jaren vanwege persoonlijke problemen niet gewerkt en in de ziektewet gezeten. In 2021 ben ik als vakkenvuller bij de Albert Heijn aan de slag gegaan, maar dat gaf me weinig voldoening. Met een MBO-diploma op zak en wat moeite vond ik toch een baan in de IT, en sindsdien loopt alles op rolletjes.
Onderwaardering? Wees met zo'n verleden (vooral v.w.b. genoemde ziekte) blij dat er nog een werkgever is die je aan wil nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locke960
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:23
Gefeliciteerd met de vooruitgang. Ik denk dat je je zorgen maakt om niks.

Het is normaal en gezond dat je zelfwaardering zich aanpast aan de realiteit. Maar dat kost wel tijd, vooral als je van ver komt. Het feit dat je die vraag stelt is onderdeel van dat proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:55
Ik denk dat groei (snelle groei) logisch is voor mensen die zich goed inzetten en resultaten behalen. Diploma's en certificaten zijn soms erg handig, maar uiteindelijk is praktijk ervaring en werkinzet het meest belangrijke. Binnen jou organisatie boden ze iemand 3 jaar geleden een contract aan voor 2200 euro omdat ze ook nog niks wisten van je, en wat je kon. Eigenlijk ben je ieder jaar flink beloond, en heb je zelf ook onderhandeld.
IT is ook een rare wereld, waar je bij de ene werkgever 2k verdiend, zou je bij ander 4k kunnen verdienen ( puur door geluk/vraag/of whatever. )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Iedereen heeft wel eens last van Imposter Syndrome. Accepteer gewoon dat je je leven op de rails hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-05 16:56
Inderdaad, ik heb ook hetzelfde, alleen dan over een langere periode. Ik schrik ervan als ik kijk hoe goed ik het heb.

Ik ben gelukkig getrouwd, praat er met mijn vrouw ook over hoe goed wij het hebben.

Wij koesteren het dan ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:54

rapture

Zelfs daar netwerken?

Hou ook rekening met recente hoge inflatie. Als je naar pre-COVID bedragen omrekent, dan heb je een houvast/referentie. Voor de Corona was de inflatie laag en bleven de prijzen goed liggen.

3800 euro in 2023 is 3200 euro in 2019 en 2965 euro in 2013. In het verleden 8% in 6 jaren gestegen, recent 19% in 4 jaren gestegen.

Bijna 4k euro per maand nu is wat vroeger 3k euro per maand was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 12:20
Je droomt niet. Dit is de realiteit.

Klaarblijkelijk doe je het goed en je werkgever ziet dat en waardeert dat. Geniet ervan. Ga met een lach naar je werk en blijf je best doen zoals je dat nu ook al doet.

Werknemers en collega’s die oprecht hun beste beetje voor zetten is waar iedereen naar zoekt. Mensen met goede intenties en die goed in hun vel zitten leveren het beste werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfp4ck
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-05 14:36
@seph32 staar je vooral niet blind op het geld :) Je geeft aan dat je je goed voelt.
Dat is vele malen belangrijker dan het geld hoor :)

Als ik mag kiezen tussen 4000€ en elke dag energie krijgen van het werk dat je doet
of 10000€ en elke dag compleet leeggezogen bent...

Ik zou uiteindelijk wel voor hetgene kiezen waar ik op het einde van de dag nog zin heb om mijn hobbies uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:06

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Vraag ik te veel, of zijn mijn standaarden gewoon laag? Onderwaardeer ik mezelf? Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer financieel stabiel zou zijn. Ik had het bijna opgegeven.
Ik denk dat je beschrijving juist aangeeft dat je het heel goed doet.... je 'vraagt' zelf niet veel, maar hebt wel eraan gewerrkt om je situatie enorm te verbeteren en je bent op de goede weg...
Dat is mooi.

Toen alles je tegen zat, zul je ook in een situatie gezeten hebben waar er geen uitweg leek te zijn, en iedere verdere tegenslag werpt je dan steeds dieper in een donker gat..
een negatieve spiraal...
Maar jij bent daaruit ontvlucht, en juist doordat je nu het wat beter hebt en vermoedelijk nu ook steeds meer een buffer kunt opbouwen, ontwikkel je ook een vermogen om eventuele tegenslag die je voorheen vermoedelijk extra ongekende stress had opgeleverd, nu op te vangen (denk aan zaken als bv en wasmachine die plots kapot gaat).

Ook een waarschuwing.
Het valt soms best tegen dat een stijging van je inkomen lang niet enkel gelijkgaat met steds meer bestedingsruimte..
je merkt meestal snel genoeg dat ofwel ongemerkt je eigen bestedingen een hoger verwachtingspatroon gaan volgen en je automatisch al zelf meer gaat uitgeven (tenzij je werkelijk heel zuinig blijft en netjes gaat oppotten);
of an sich de inflatie zorgt ook dat bepaald zaken steeds duurder worden en je alsnog een del van je gestegen inkomen nodig hebt je levensstijl op een gelijk peil te houden (iig hoef je dan geen extra moeite te bezuinigen om je levenskosten op peil te houden)

maar overall, geniet ervan.
het is niet zo dat je plots als 'rijk' te zien bent en ook met een gestegen inkomen kun je best ook financiele problemen hebben of bepaalde zaken nog niet kunnen doen, maar zeker als je je nog kunt herinneren hoe negatief het voelde enkele jaren terug is er des te meer reden nu blij te zijn dat je uit dat dal gekomen bent.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-05 14:41

Barrycade

Through the...

Zoek even op het imposter syndrome.

Ken je achtergond niet maar wellicht heb je vroeger altijd onder je niveau gezeten. En kom je nu je de mogelijkheden krijgt tot bloei.

Niet te veel mee zitten. Maar omarmen.

[ Voor 3% gewijzigd door Barrycade op 07-03-2024 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:52

De Nelis

en anders maar niet...

Dit klinkt heel bekend. Jarenlang (20+) een leuke job gehad in retail qua collega's en het werk wat ik deed, maar dik onderbetaald en dat werkte ook op mijn gesteldheid. Nu sinds anderhalf jaar in de IT met veel betere voorwaarden etc. en ik groei iedere dag en krijg daarbij ook de waardering voor mijn harde werken.

Iedereen in mijn omgeving ziet het aan me dat ik veel positiever in het leven sta en ik merk het zelf ook.

Laat het je overkomen en geniet ervan.

[ Voor 23% gewijzigd door De Nelis op 07-03-2024 16:05 ]

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:04
FreakNL schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 08:38:
[...]

Ik verwacht de verplichte 8% vakantiegeld, die wordt zelden opgenomen in het bruto maandsalaris (bij mij toevallig wel :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ik zou mezelf eerst de vraag stellen: "Ben ik gelukkig met hetgeen ik nu heb?"
Daarbij in overweging nemende dat geluk niet te koop is.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Vraag ik te veel, of zijn mijn standaarden gewoon laag? Onderwaardeer ik mezelf? Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer financieel stabiel zou zijn. Ik had het bijna opgegeven. Ik dacht altijd dat je een hbo-diploma nodig had om ergens te komen. Het modaal inkomen is ongeveer €40.000, dus ik was al blij dat ik op modaal zat. Volgende week begin ik met mijn nieuwe functie met een salaris dat ver boven modaal ligt. Ik denk dat ik zo snel stappen heb gemaakt dat ik het zelf niet eens kan geloven. Ik twijfel nog steeds of er een grapje met me wordt uitgehaald, want ik ben pas korter dan 3 jaar werkzaam.
Jouw werkgever denkt dat je wat kunt en de kans is groot dat dat terecht is. Kwestie van intelligentie, mentaliteit en geluk dat je een goeie werkgever treft, die ziet dat je potentieel hebt, en geluk dat de markt om (goed) personeel schreeuwt zodat men je wat sneller het voordeel van de twijfel geeft. Je hebt het allemaal nodig om zo snel stappen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je denkt nog vanuit je depressieve denkraam,je doet het ontzettend goed! Daar mag je hartstikke trots op zijn! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathmonkey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Ik vind dat echt een nadeel dat Nederlanders zo geheimzinnig doen over hun salaris. Ook internet is vaak geen betrouwbare bron, met oude salarissen of bewust lage inschattingen van uitzendbureaus.

Ik merk dat er echt flinke verschillen zijn als ik er over praat met mensen. Aan de ene kant heb je mensen die zeggen voor minder dan 4000 euro hun bed niet uit te komen en anderen die net boven minimumloon krijgen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-05 14:41

Barrycade

Through the...

deathmonkey schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 18:53:
Ik vind dat echt een nadeel dat Nederlanders zo geheimzinnig doen over hun salaris. Ook internet is vaak geen betrouwbare bron, met oude salarissen of bewust lage inschattingen van uitzendbureaus.

Ik merk dat er echt flinke verschillen zijn als ik er over praat met mensen. Aan de ene kant heb je mensen die zeggen voor minder dan 4000 euro hun bed niet uit te komen en anderen die net boven minimumloon krijgen .
Dan moet je ook even vragen hoeveel ze uiteindelijk binnenkrijgen. In veel gevallen kan iemand met 2 k meer overhouden dan 4 k met hetzelfde uitgave patroon, welkom in nivellerend Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randfiguur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:35
@seph32
Wat me opvalt is dat je niet alleen lekker aan de weg timmert, maar nog eens beter schrijft dan de meeste bezoekers van deze site (no offense, allen!), een mooie bonusvaardigheid voor je carrière!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• primium
  • Registratie: December 2020
  • Niet online
*knip* graag volwassen reageren

[ Voor 91% gewijzigd door ZieMaar! op 07-03-2024 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:17
*knip* reactie op verwijderde post

[ Voor 85% gewijzigd door ZieMaar! op 07-03-2024 20:47 ]

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

*knip* reactie op verwijderde post

[ Voor 85% gewijzigd door ZieMaar! op 07-03-2024 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostByte
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-05 09:02
Ik herken me erg in je verhaal. Zelf begon ik in een support rol (10 jaar totaal), vervolgens als junior engineer en uiteindelijk ben ik nu, na jaren, werkzaam als engineer in een grote enterprise organisatie met een goed betaalde baan.

Maar ik ben de enige met een MBO3-achtergrond terwijl de rest van mijn collega's een universitaire achtergrond heeft (iets waar ik zelf te vaak bij stil stond). Gelukkig kreeg ik afgelopen jaar vanuit mijn werk hulp aangeboden in de vorm van therapie voor het 'impostersyndroom'. Ook heb ik elke 2 weken een gesprek met mijn manager waarin ik dit gelukkig kan bespreken (een goede werkgever is het halve werk). Het advies van de therapie was om uit te gaan van de feedback die je ontvangt en niet zelf (vaak negatief over mijzelf) te denken.

Mijn advies is om een goede therapeut te zoeken die je hiermee kan helpen indien nodig. Ik denk dat je zelf erg gegroeid bent en dat een werkgever potentie in je ziet, omarm het.. en goed bezig overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:31

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

MBO4-er hier met ondertussen ook een zeer mooi salaris (wel al 23 jaar aan het werk in de IT).

Ja, dat kan en mag!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Pagina: 1