Andere speakers op Bose

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald69
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 07-03-2024
Hallo allen, ik heb nog steeds een set speakers van Pied Piper staan. Deze heb ik vroeger gebruikt maar omdat deze aan de grote kant zijn dus niet mooi, althans volgens mijn toen ega, uiteindelijk over gestapt naar Bose V30.
Welnu het volgende.. Zou ik deze speakers aan de Bose V30 kunnen aansluiten? Dus dit ipv de door het systeem gebruikte speakers links en rechts. Het is overigens een 5.1 systeem..

Wie zou me kunnen inlichten en info verstrekken?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Al veelvuldig gezocht op het www maar kan nergens het antwoord vinden..
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:55
mijn maat had vroeger ook pied pipers. Ik had een NAD AV711 receiver, geen powerhouse, maar wel een redelijke receiver. We hebben die receiver eens aan de piedpipers gehangen en het klonk nergens naar. Er was geen leven te krijgen in de speakers. Daarna het Marantz stereo-beest van mijn maat er weer aangesloten en ze speelden weer prachtig! ik denk dus dat die Bose de speakers niet fatsoenlijk kan aansturen.

je kunt het in ieder geval proberen. Het zal echt niet stuk gaan. (ik ga er gemakshalve van uit dat bose gewoon speakerkabel gebruikt tussen hoofdmodule en speakers.)

edit: die boefjes gebruiken dus eigen kabels. was wel te verwachten :-)

[ Voor 23% gewijzigd door 107mb op 06-03-2024 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Nope, gaat niet werken. Bose heeft zijn filter in de sub zitten, dan krijgen die pied pipers alleen dat beetje frequenties voor hun kiezen wat normaal naar de satellieten gaat.
En daarbij is de versterker van Bose idd veel te licht voor die pied pipers.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:55
nou, dan wist ik het wel. Die v30 de deur uit en een mooie versterker aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald69
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 07-03-2024
Iedereen bedankt voor het antwoorden, ik kan dus concluderen dat het niet gaat werken!