Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name gamen en livestreamen (variety). Resolutie doet er niet veel toe, frames wel met name voor competatieve games (valorant bijvoorbeeld minimaal 120 fps). OBS wordt gebruikt voor het livestreamen. Games die ik onder andere wil spelen/streamen:
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst kosten ergens tussen de 1000-1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Schermen (XV253Q, 1080p), toetsenbord en muis is allemaal al aanwezig. Gaat puur om de desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, moederbord, videokaart, behuizing, processorkoeling, geheugen intern, voeding, ssd. Wi-fi is niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst NVIDIA gpu. Mijn scherm is een XV253Q waar ook G-SYNC op zit en daar zou ik graag gebruik van maken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grote van de behuizing en geluid maken niet uit, RGB ook niet. Geen wifi nodig.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Is alles compatible?
Is het systeem sterk genoeg voor bovenstaande games en livestreamen?
Waar kan ik nog geld op besparen? Ik zou graag iets goedkoper uitkomen zodat ik nog wat ruimte heb voor verzendkosten en onvoorziene kosten.
Met name gamen en livestreamen (variety). Resolutie doet er niet veel toe, frames wel met name voor competatieve games (valorant bijvoorbeeld minimaal 120 fps). OBS wordt gebruikt voor het livestreamen. Games die ik onder andere wil spelen/streamen:
- Elden Ring
- Valorant
- RPG's zoals witcher, baldurs gate
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst kosten ergens tussen de 1000-1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Schermen (XV253Q, 1080p), toetsenbord en muis is allemaal al aanwezig. Gaat puur om de desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, moederbord, videokaart, behuizing, processorkoeling, geheugen intern, voeding, ssd. Wi-fi is niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst NVIDIA gpu. Mijn scherm is een XV253Q waar ook G-SYNC op zit en daar zou ik graag gebruik van maken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grote van de behuizing en geluid maken niet uit, RGB ook niet. Geen wifi nodig.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Is alles compatible?
Is het systeem sterk genoeg voor bovenstaande games en livestreamen?
Waar kan ik nog geld op besparen? Ik zou graag iets goedkoper uitkomen zodat ik nog wat ruimte heb voor verzendkosten en onvoorziene kosten.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 365,- | € 365,- |
| 1 | Moederborden | MSI B650 Gaming Plus WiFi | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC 12G | € 595 | € 595 |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Geheugen intern | Lexar Ares RGB LD5EU016G-R6400GDLA | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-750 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 159,- | € 159,- |
| Totaal | € 1600 | |||
/f/image/1kM4ssoa6miwhZHpqz2dcxhB.png?f=fotoalbum_large)