Beste tweakers,
Sinds eind vorig jaar ben ik in het bezit van een Garmin Crossover Solar, deze bevalt me erg goed op één ding na: bij buitenactiviteiten ontstaat er geleidelijk een laag condens onder de glasplaat. In sommige gevallen is het zo dat ik hierdoor bepaalde gegevens niet meer kan aflezen.
Het condens trekt langzaam weer weg als ik weer binnen ben.
Hier heb ik contact over opgenomen met de klantenservice van Garmin. Ze verwijzen mij naar onderstaande link:
https://support.garmin.com/nl-NL/?faq=alkPCDuvsx7uvG0I6QFffA
Met andere woorden, dit zou normaal moeten zijn en ik kom dus niet in aanmerking voor een vervanging of reparatie. Mijn gevoel zegt juist dat dit niet zou moeten met een dergelijk, relatief duur, apparaat die juist geschikt zou moeten zijn voor dit soort omstandigheden.
Nu heb ik hierover twee vragen:
- zijn hier meer mensen die deze ervaring hebben?
- kan ik genoegen nemen met deze uitleg, en moet ik hier dus maar genoegen mee nemen?
Voor de beeldvorming nog even een foto van de situatie na een stukje fietsen:
:strip_exif()/f/image/OYYaOh2KYnMy1peLdDmHaejA.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben benieuwd naar jullie mening en ervaringen hierover.
Alvast bedankt!
Sinds eind vorig jaar ben ik in het bezit van een Garmin Crossover Solar, deze bevalt me erg goed op één ding na: bij buitenactiviteiten ontstaat er geleidelijk een laag condens onder de glasplaat. In sommige gevallen is het zo dat ik hierdoor bepaalde gegevens niet meer kan aflezen.
Het condens trekt langzaam weer weg als ik weer binnen ben.
Hier heb ik contact over opgenomen met de klantenservice van Garmin. Ze verwijzen mij naar onderstaande link:
https://support.garmin.com/nl-NL/?faq=alkPCDuvsx7uvG0I6QFffA
Met andere woorden, dit zou normaal moeten zijn en ik kom dus niet in aanmerking voor een vervanging of reparatie. Mijn gevoel zegt juist dat dit niet zou moeten met een dergelijk, relatief duur, apparaat die juist geschikt zou moeten zijn voor dit soort omstandigheden.
Nu heb ik hierover twee vragen:
- zijn hier meer mensen die deze ervaring hebben?
- kan ik genoegen nemen met deze uitleg, en moet ik hier dus maar genoegen mee nemen?
Voor de beeldvorming nog even een foto van de situatie na een stukje fietsen:
:strip_exif()/f/image/OYYaOh2KYnMy1peLdDmHaejA.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben benieuwd naar jullie mening en ervaringen hierover.
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Cpt.Iglo op 06-03-2024 17:01 ]