Toon posts:

Ik kan een bijdrage niet meer wijzigen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb iets gepost, dat ik wil absoluut wijzigen (edit), want het klopt echt niet.
Dan krijg ik deze mededeling:
"Code #69 Helaas, je bericht is al gewijzigd door een moderator. Je kunt dit bericht niet meer wijzigen."
Ik zie hier geen andere info over (moderated by ... o.i.d.).
Zit er iets fout?
Beweer ik iets verkeerds?
Kan het niet teruggedraaid worden?

De links:
Het gaat om mijn bijdrage in deze topic:
[topic=223363/2/25]
Door augustus - zaterdag 08 september 2001 15:21
Ik krijg deze melding als ik op edit klik:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2675281#2675281

Verwijderd

Volgens mij kan je je post sinds de laatste update niet meer méér dan 1x wijzigen (of niet meer nadat er gereageerd is, of haal ik nu weer dingen door elkaar :? ;) ).
Ze hadden het er hier ook al over.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is het niet zo dat als een adje/modje je bericht wijzigt dat je zelf het bericht niet meer kunt wijzigen :? :?

edit:

shit, zag niet dat je je bericht niet kunt wijzigens ondanks dat er niet instaat dat een adje/modje je bericht heeft gewijzigd |:( :)

[edit 2]

[off-topic]
Godver, wordt gek van al dat gepost terwijl ik mijn bericht aan het editten ben :?
[/off-topic]

Zag nu pas de reply van Appleseed, dus een modje/adje heeft je bericht dus _niet_ gewijzigd :?
[/edit 2]

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 20:30 schreef robinvreuls het volgende:
Is het niet zo dat als een adje/modje je bericht wijzigt dat je zelf het bericht niet meer kunt wijzigen :? :?
Yep, maar af en toe blijkt topix te denken dat een mod geedit heeft terwijl dat helemaal niet het geval is (zoals nu).

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ik vind dat een zwaar irritante optie :(
net als dat na 24 uur editten niet meer mogelijk is..
waarom?

ik druk wel eens bij iemand op het edit knopje, bijvoorbeeld om een quote met commentaar eronder te kunnen quoten, daarvoor is dat edit knopje zoooo handig :)

en dan zijn 24 uur toch wel weinig op zich.. :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 september 2001 20:33 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Yep, maar af en toe blijkt topix te denken dat een mod geedit heeft terwijl dat helemaal niet het geval is (zoals nu).
Maar kan een moderator het bericht dan niet opnieuw 'vrijgeven'?
Of het plaatje verwijderen, of eronder zetten dat het niet klopt...

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 20:30 schreef robinvreuls het volgende:
Zag nu pas de reply van Appleseed, dus een modje/adje heeft je bericht dus _niet_ gewijzigd :?
Is het nou zo'n moeite om even mijn hele nickname over te nemen?
Je krijgt _altijd_ een mededeling onderaan je post als hij ge-edit wordt door een mod (ook dus als het binnen die paar minuten grens is).

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 21:00 schreef augustus het volgende:

[..]

Maar kan een moderator het bericht dan niet opnieuw 'vrijgeven'?
Er is een verzoek ingediend bij de makers van topix (de forumsoftware) om het mogelijk te maken posts selectief te locken.
Of het plaatje verwijderen, of eronder zetten dat het niet klopt...
Dat moet kunnen, dat moet dus gedaan worden door iemand die daar kan modereren (ik dus niet) :)
Pagina: 1