Huurlijn?

Pagina: 1
Acties:

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben me 56k modempje nou echt helemaal zat, dus wil ik iets anders. Ik zit hier in the middle of nowhere, dus ik kan geen kabel of adsl nemen en met ISDN betaal je nog steeds telefoontikken waar ik ook niet op zit te wachten. Nou hoor ik steeds verhalen over huurlijnen enzo, maar als ik er verder naar vraag krijg ik nooit echt antwoord omdat ze het zelf ook niet weten. Ik wil dus gewoon iets snellers voor een vast bedrag per maand. We hebben nu telefoonrekeningen van 1000 piek, dus zolang het daar onder blijft ben ik tevreden. Kan iemand mij hier meer over vertellen en/of zeggen waar ik zoiets kan aanschaffen? Thanx!

Verwijderd

[topic=222811/1/25]

Of eventueel dit... :)

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zaterdag 08 september 2001 19:26 schreef achappey het volgende:
http://www.demon.nl/sales/accounts/24connect.html
Maar dat van Demon is weer via ISDN en ik heb het liever nog wat sneller... en dat Wanadoo Hometime lijkt me ook niet alles, als ik dat over die limieten lees... :'(

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een huurlijn naar de middle of nowhere gaat ook veel kosten hoor.

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
heelheelheelheelheelheel heel veel!

En via de satteliet met Skynet? Heb een keer in een computerzaak een foldertje van Skynet zien liggen, zag er wel aantrekkelijk uit (voor mensen in jouw situatie).

Expanding the inexpandable

Verwijderd

Ik zit dus ook in dezelfde situatie. Kabel duurt nog 2 1/2 jaar (en dan is het nog Casema ook :( ), alles adsl aanbieders zeggen al helemaal niet hoe lang het duurt. Anyway, Bbeyond heb ook wat te bieden ( http://www.bbeyond.nl )

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:42
Sateliet is een optie maar geen oplossing.
Een kennis van me heeft namelijk skynet en wat blijkt.
Je dient gewoon nog een lijntje open te houden voor je upstream. Downstream is wel erg snel (in het gunstigste geval 400 kb/s) maar upstream is dus 56 of isdn :( dus een dure manier van internetten... maar ok je download wel snel tevens moet je ook veel zitten te pielen met je schotel maar ja dat is als je hem voor tv gebruikt ook in het begin..

Strava | AP | IP | AW

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10-2025
Probeer es Click&Dial van Wish......

2 uur per dag gratis internetten voor een vast bedrag per maand

misschien is dat wat?
Pagina: 1